volvo248 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Lurer bare på hvor mye olje som skal på en th 350 med konverter. Er ikke helt sikker på at den peielepinnen jeg har stemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hundråførr Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 hvis jeg ikke husker helt feil går det ca.6 liter inkl converteren, har du bare bytta filter og pakning lurer jeg på om ikke gikk på ca 4l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Husk at du skal peile olje med motoren i gang. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger'n Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Og husk at den skal peiles etter varmkjøring og at du må "dra" kassa gjennom alle gir før du ganske raskt peiler olje mens den står i park med motor i gang. Og for all del.. ikke ha på ekstra olje bare for "sikkerhetsskyld". Overfylling er like skadelig som og kjøre med for lite olje.. Det står kanskje på peilepinnen hvem kasse den er beregnet for ?? Husker faktisk ikke om det er vanlig jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg