VolvoR-Sport Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Fikk dette problemet for to dager siden, fungerte helt fint før, har samme jordings punkt og sjekket det, og strammet bolten, men hjelper ikke. sikringene på forsterkeren (dynaBel BF1702) og sikringen ved batteriet er hel. signal kabelen hadde ikke falt av heller, kan dårlig kontakt til remote være feilen, eller er det jordingen? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet April 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 ingen som kan hjelpe meg? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Dårlig kontakt til remote er mest sannsynlig årsaken slik du beskriver det. Sikringene kan også ha smeltet litt, slik at spenningen synker kraftig over dem, må spenning før sikringer. Som sagt ville jeg startet med å sjekke remote. Hvis du tar en kort ledningstump fra + polen av forsterkeren til remote, og alt virker utmerket uten at det skrur seg av, så er feilen remote. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_88 Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Har du tilgang på multimeter? Hvis så, sjekk at det er spenning på remote, og sjekk spenningen på +/- på forsterkeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 hadde samme problem omtrent og det var for dårlig jording ! Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet April 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 ok, takk for tips. jørgen_rana: jording er det ikke, sjekka det. Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240turbo Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 funnet ut av det?? samme problemet har jeg fått.. Siter old volvo never die they only go faster!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Sjekk alle ledninger og stramm til alle skruer og kontakter. + ledningen sjekker du og ved sikringsholdar. Ta ein ledning ifra + på forsterkar til remoteinngangen på forsterkaren (for å sjekke om remote er problemet) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ma Audio, eivind Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 vis alt av det folk tidligere har skrevet ikke funker så kan det også være en dårlig kontakt inne i forsterkeren for det har jeg opplevd en gang. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 okay, har stramt til alle skruer og lignende, men jeg får bare prøve:P Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AUGU Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Har hatt dette problemet på 2stk 1702, en ny type å en gammel type. Er en ic eller noe inne i forsterkern som må byttes. Er en kjent svakhet med denne serien til dynabel. Men går jo på garantien, så det er bare å levere den inn oss nærmeste forhandler. Var det jeg fikk av svar når jeg opplyste min forhandler om dette problemet. Siter 97 Mercedes E230 Turbo "BRABUS" X biler : 87 Mercedes 260E 3.0 - 86 Mercedes 190E 2.3 delebil - 85 Mercedes 190E 2.0 - 88 Vw golf gti 16v - 83 golf 1 gti"bilsport" - 84 VW golf 1,6cl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 noen av tipsa måtte ha fungert, men når får jeg ikke lyd ut av subbene, skal det mye til for å sprenge utganger? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg