Mad_Maxx Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Noen tips til en bra DA poleringsmaskin? Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Tror ikke jeg gidder å kjøpe maskin bare for å ta det men.. :) Larsen: Er kun meguiars jeg er ute etter :) Har en del autoglym-produkter.. Forståelig:p Men kan være at du kjenner noen som har en maskin. Husker ikke hvor jeg leste det, (var det her kanksje) men skulle man ta hele bilen med ScratchX så ville det ta 6 timer+ for at det skal bli bra. Her er kan du lese om ScratchX: http://www.meguiarsonline.com/forums/showthread.php?t=7011 Hvis du ikke har gjort det da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Forståelig:p Men kan være at du kjenner noen som har en maskin. Husker ikke hvor jeg leste det, (var det her kanksje) men skulle man ta hele bilen med ScratchX så ville det ta 6 timer+ for at det skal bli bra. Her er kan du lese om ScratchX: http://www.meguiarsonline.com/forums/showthread.php?t=7011 Hvis du ikke har gjort det da. 6 timer? da er man 3 personer. Jeg brukte ca. 5 timer på en dør.. så ja, det tar tid Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 har tenkt på å kjøpe meg litt bilpleie stasj og har tenkt på dette: (alt er fra Meguiars) Clay Kit NXT Car Wash SCRATCH X Hand Polish #81 NXT Generation Tech Wax Paste Trenger jeg både scratch x og polish eller holder det med en av delene? Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Scratch x kan du også bruke på "flekk" polering av bilen, om du skal droppe 1 hadde jeg skippet MG81, det kan holde med nxt wax + Scratch X. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 6 timer? da er man 3 personer. Jeg brukte ca. 5 timer på en dør.. så ja, det tar tid Hehe.. Da hadde han sikkert en bil som ikke var så veldig ille i lakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor broom broom Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 brukte 3 dager på min bil jeg, med scratch x uten maskin... uff uff.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
COLOLLA Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 anbefaler ikkje autoglym sjampo, har kun fått dårlig resultat med den , gjort alt etter boka, har prøvd meguiars gold? wash , super sak, no har eg den svære kanna med meguairs nxt sjampoen og det er dei to å anbefaler , alt anna er ikkje særlig å bruke etter mi meining Siter Eg vil ha sportsbil!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg