Gå til innhold

Min 1965 VW T2 Splitwindow Pickup *Rat Look Prosjekt*

Ranger emnet


240tic

Anbefalte innlegg

  • Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, faen altså. Dere er crazy, jeg ble überglad når det kom ett par frelste sjeler og sa de skulle ta med seg 4 60-70 talls biler fra garden jeg=P Den ene har jo faktisk stått i garasje de siste 15 årene så den blir det kanskje bil utav.

Fikk faen meg tatt med seg nesten alt, står bare en motor igjen nåh!xD

 

Hvordan kan dere si det er pent med skogsvrak?

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, faen altså. Dere er crazy, jeg ble überglad når det kom ett par frelste sjeler og sa de skulle ta med seg 4 60-70 talls biler fra garden jeg=P Den ene har jo faktisk stått i garasje de siste 15 årene så den blir det kanskje bil utav.

Fikk faen meg tatt med seg nesten alt, står bare en motor igjen nåh!xD

 

Hvordan kan dere si det er pent med skogsvrak?

 

 

 

er vel egentlig ikke pent men det er morro og finne på en måte:P

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står 2 stykk sånne i skogen her.. en ligger på sida så ramma har vridd seg og den andre har nesten grodd fast står en opel olympia der å som halve taket er klemt ned på og fronten henger utta for en liten skråning så den har bøyd seg:P:cab

De bilene har jeg sett flere ganger, er rett ovenfor huset til fadern, ta bilder av dem du :)

Har drevet å skulle gjort det selv flere ganger men aldri blitt noe ta...

2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen)

1996 Vw Transporter (bruksbil)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

1989 Vw Golf Diesel (Konebil)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bilene har jeg sett flere ganger, er rett ovenfor huset til fadern, ta bilder av dem du :)

Har drevet å skulle gjort det selv flere ganger men aldri blitt noe ta...

 

 

ja . tipper att familien myre ikke blir så blide egentlig for dem kaster jo søppel der fortsatt:P har jo gravd ned den ene bilen i bar omtrent å så. bror til karl henrik du? er i slekt med deg da jeg i så fall:P

volvo 850.95 bruks prosjekt

volvo 240 GLE.79 prosjekt

volvo 242 L.77 go bil

volvo 142 70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja . tipper att familien myre ikke blir så blide egentlig for dem kaster jo søppel der fortsatt:P har jo gravd ned den ene bilen i bar omtrent å så. bror til karl henrik du? er i slekt med deg da jeg i så fall:P

ja stemmer det. Dem er det bare å drite i, dem sier sikkert igenting:P hehe

2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen)

1996 Vw Transporter (bruksbil)

1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726

1989 Vw Golf Diesel (Konebil)

+ Div vag produkter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Stemer nok ikke.. 1300 kom i 63. tror ikke 1500 kom før i 67. er det 6 volt, så er det 1200.

 

Tja...For Type 1 Boble er det jo ganske riktig: August -66 kom 1500 med 44 HK (1967 årsmodell)

 

Transporter (Type 2) kom med 1500 og 42 HK en gang som "option" (tilleggsutstyr) fra ca jan 1963., men det var vel ikke før august 1965 at 1200 ikke ble brukt til Transporter mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo få tatt noen bilder men er ikke så mye og ha men er jo noen deler da. men i hvilket forum skal jeg legge di da a?

 

ligger vel et eget topic her med "skogsvrak el. forlatte biler" på media eller veteranbil...

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår