Gå til innhold

Hva er best av Subaru og Audi.

Ranger emnet


iceman/STI

Anbefalte innlegg

Noen som har 10 gode grunner til hvorfor jeg burde bytte ut min Impreza STI 05, mot en Audi S3,S4,S6 osv?

Alle vet at imprezaen kjører rundt en sving, mens Audien går rett fram, så det må være noen andre grunner enn hvordan den er å kjøre.

Impreza sti 2005

Cadillac 2005 CTS/V eneste i norge, eller

GT3 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Noen som har 10 gode grunner til hvorfor jeg burde bytte ut min Impreza STI 05, mot en Audi S3,S4,S6 osv?

 

 

Nei!

 

Eneste må vel være at det går med på komfor?

STI'n er super deilig da!

Men kanskje du trenger litt mer plass? regner i grunn ikke med du hadde valgt s3'n da men:p

Bare vil bytte bil kanskje?

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

 

Eneste må vel være at det går med på komfor?

STI'n er super deilig da!

Men kanskje du trenger litt mer plass? regner i grunn ikke med du hadde valgt s3'n da men:p

Bare vil bytte bil kanskje?

 

Har en annen bil med stor plass og mye komfort, så det er ikke defor jeg vurderer bytte.

Desuten så er det mye komfort i en Impreza.

 

Jeg kan ikke komme på en god grunn til å bytte, men det må jo være noen gode grunner til hvorfor noen velger Audi framfor Subaru.

Impreza sti 2005

Cadillac 2005 CTS/V eneste i norge, eller

GT3 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Diesel

2. Kvalitetsfølelse

3. Mer fleksibel utstyrsliste

4. Stabilitetskontroll

5. Utseende

 

Hmmm... Klarer bare å komme på 5 grunner til å bytte bort Subaruen jeg. På alle andre punkter er nok Subaru vel så god...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle vet at imprezaen kjører rundt en sving, mens Audien går rett fram, så det må være noen andre grunner enn hvordan den er å kjøre.

 

Det der er vel en god grunn til at du Aldri skal ha deg Audi, føler du at du ikke er flink nok til å mestre quattro så kan du ha det så godt, prøver du deg fram med en Audi med quattro så merker du fort at det finnes potensiale i quattro også. Så klart så er det ikke som Imprezaen, men det kommer det aldri til å bli. (gudskjelov)

 

Du er tydeligvis så fornøyd med supersportsbilen din at du burde holde deg til den.

 

Audi er sportslig men har også komfort, gode kjøre egenskaper og ett fabelaktig 4 hjulstrekk system, tar bare litt tid å bli "venner" med det, men det er vel halve morroa?

 

Jeg kan ikke komme på en god grunn til å bytte, men det må jo være noen gode grunner til hvorfor noen velger Audi framfor Subaru.
Men jeg føler at du har laget denne tråden bare for å fyre opp en ordentlig diskusjon.correct me if im wrong. Men merker på din lite intereserte holdning at noe er gærent.

 

offtopic: hvorfor velger folk heller Lancer Evolution enn Impreza STI? Må vel være designet, understell, interiør og motor.

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stabilitetskontroll er for folk som ikke kan kjøre, eller biler som ikke er veldig stabile.(understyrt)

 

Nei, jeg Kunne tenke meg en Rs4, men den er litt for dyr.

 

Jeg lurer faktisk på hvorfor folk kjøper seg Audi, så jeg startet ikke denne tråden for fandenskap.

Impreza sti 2005

Cadillac 2005 CTS/V eneste i norge, eller

GT3 2004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i det hele tatt VURDERE å kjøpe seg en Audi når du må lage en tråd på et bilforum for å finne grunner til å kjøpe den?

Da er det vel like greit å la være...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare meg hvorfor Quattro er så mye bedre enn alle andre firehjulstrekksystem.?

 

Er ingen som sier det, men jeg sa: " fabelaktig 4 hjulstrekk "

Jeg har ikke sagt noe om at det er det beste, og det er tydelig at denne tråden er laget bare for å lage stor diskusjon. Så du får finne noen andre å krangle med.:angry:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg omformulerer spørsmålet til Mondeo litt, for dette har jeg faktisk lurt på. Ikke ment å får noen hissige!

 

Hva er den store forkjellen mellom vanlig 4-hjulstrekk og Quattro? Har liksom aldri fått noe forklaring på dette.. =0P

Det er aldri for sent å lære!

... eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår