tarzan Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 ja da kjøpt jeg meg en golf gitt.en 1986 mod 1,6 med hele sinnsyke 75 hester(og et jævla stort luftfilter som henter 10 hk ekstra hehe) bilen har emblems fri grill rs 2 fanger foran og 90 fanger bak og klare baklys,gti skinn intreiør.og lakka opel beratone saffran.kjøpt bilen som en nummer to bil som jeg bruker til dagelig(har bare godt 116000 nå)kanskje tenkt til og pusse opp når jeg er ferdig emd det proskjeket jeg driver på med nå.eller gi den til broen min han blir 18 i år.her er noen bilder av bilen kom gjerne med ideer eller forslag til hva hjeg kan gjøre med den.trenger noen felger tenkte meg 17 tom.hvilke brede åå felgen og dim på dekka er mest gunstig?e senka 40mm kommer litt flere bilder etter hvert:jackinbox: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 noen som har forslag til hvordan stuss jeg skal ha på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Pen golf du har fått deg:) bare å slenge ut bilder, det liker vi;) Jeg synes disse er penest på golf: Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Pen golf du har fått deg:) bare å slenge ut bilder, det liker vi;)Jeg synes disse er penest på golf: takk takk skal få tatt noen flere bilder i løpet av uka får du tak i den potta på bs bildeler eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Et cat-back eksossystem får du hos blant annet BilXtra, Torshov og BS Bildeler som du nevner. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 noen som har forslag til 17 eller 16 tom jeg kan ha på bilen eller veit om noe til salgs???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 9x16:driving Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 noen som har forslag til 17 eller 16 tom jeg kan ha på bilen eller veit om noe til salgs???? 9x16! Sjekk Daekimporten. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 her er noen nye bilder skal få montert netting i fangeren. noen bilder av bilen i påske sola ny vasket litt stereo motor rommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 nå har jeg et problem med at bilen henger seg på 3000rpm når jeg starter den og når jeg har latt den gå en stund detter den ned igjen men etter en liten stund går den opp igjen.jeg har bytte voks termostaten for noen sa det er problemet.andre sier gasser.og noen sier chocken.når det er varmt i lufta henger den kun litt på turtall og går ned i gjen og går ikke opp igjen når jeg dytter den den delen som går inn på klokka så går turtallet ned men når jeg slipper den ut igjen fyker den rett opp igjen. noen som har et godt forslag før jeg bruker mer penger på ting jeg ikke trenger??syns den også bruker veldig mye bensin.hva er vanelig forbruk for en 1.6??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 ...pierburg gasser? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 fin bil Likte best eksosen:-) Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Methras Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Min bil er jo en 1.6 den også. Normalt forbruk på den er rundt 0.6-0.7 liter/mil litt avhengig av kjøring. Jeg har bare 4 gir, så om jeg ligger i 130 i lengre perioder, så hopper den opp til 0.9 Siter Det er aldri for sent å lære! ... eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Fin bil. har du bilder av interiøret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet April 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 fin bilLikte best eksosen:-) hehehe kan vel si meg enig i det ja kommer noe nytt etter hvert:afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg