titus41 Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 hvor får man kjøpt gode senkefjærer til min bil ? har tenkt nå til å invistere i senking på min bil :) slik at hjulbuen er ved dekket :) noen anbefalinger ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 60/40 er fint for å få hjulbuen og dekket i perfekt harmoni på pre-facelift. :) Når det gjelder merker, kan jeg ikke si stort. Jeg har prøvd Lesjøfjørs, AP sportfahrwerke og m-tech. Lesjøfjørs seig mye bak, m-tech var alt for myke og AP er jeg fornøyd med forreløbig. (nesten ikke kjørt med dem.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Jeg vurderer AP til min (dog E60) og har hørt mye negativt med disse fjørene. Selv om de er forholdsvis billige og har livsgaranti skal fjørene være dårlige. De senker mer med tiden og kan ikke levere samme ytelser som de litt dyrere merkene. Har derfor snust på H&R fjører som anses å være bedre (de beste fjørene), tross en tusenlapp eller to ekstra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Jeg synes kjøreegenskapene ble bedre med AP enn med lesjøfjørs. Føltes litt mer kontrollert og avslappet ut i svingene. Og med livstidsgaranti, burde det ikke være noe problem hvis fjærene er dårlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Nei, jeg ser poenget der i.o.m at det er livsgaranti.. Men hvordan blir det for.. la oss si meg.. når jeg må reise til Skien for å bytte ut fjørene annenhver måned og attpåtil betale 2200kr i montieringen? Selv om det er livsgaranti på fjørene må en betale verkstedkostnadene. Jeg syns derfor det er bedre å koste på seg dyrer fjører for så å kunne kjøre med dem uten at de må skiftes ut. Blir fort dyrt i lengden om man må gjøre slikt jeg nevner med AP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Du får hva du betaler for, så enkelt er det. Kombiner H&R med Bilstein dempere, eller kjøp Bilstein kit. Da blir du nok fornøyd. 60/40 er nok fint. Da får du kant i kant. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Meget fornøyd med mine Eibach fjærer. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasR Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 jeg er fornøyd med mine Lesjøfjørs fjærer, 40/40. Men, som sagt man får nok det man betaler for. så det spørs jo hvor mye du er villig til å betale for å få bilen din senket ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MichaelV Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 den livstidsgarantin på AP er jo helst for brudd da... Siter 66 Chevrolet El Camino Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg