Gå til innhold

Min A4 1.8 Turbo - Nye bilder fra side 7!

Ranger emnet


flendis

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Jaja, har noen spørsmål her..

 

Når jeg starter opp børsa så blinker det 1n1 i triptellern. Er dette no inspeksjon/service? Er det isåfall noe jeg kan tilbakestille selv eller må jeg inn på verksted for å gjøre dette?

 

Ellers så ekke wastegaten min helt god, har tenkt litt på å sende inn turboen til overhaling, noen som har noen gode tips til hvor dette kan gjøres?

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Det der INI så kommer, tror jeg står for initiate, at den starter opp hjernen og teller opp alt. Med andre ord at det bare tar litt tid å få frem kilometerene. Har jeg rett her? Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der INI så kommer, tror jeg står for initiate, at den starter opp hjernen og teller opp alt. Med andre ord at det bare tar litt tid å få frem kilometerene. Har jeg rett her? Hmm

 

Ah, det det står ja sikkert :) Stemmer at det tar litt tid ja, så kommer kilometrene fram. Men har ikke opplevd at det har vært sånn før?

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel "LN1" det står, som betyr service av et slag, kan også dukke opp "LN2", som er enda større service.

 

Den slutter å blinke og går tilbake til å vise km etter 60sek sånn ca. Er bare å holde inne knappen for å nullstille triptelleren hvis du vil ha den bort med en gang.

 

Sjekk i FAQ tråden, mener jeg skrev opp hvordan du kan få fjerna den uten å bruke VAGCOM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår