Gå til innhold

Min A4 1.8 Turbo - Nye bilder fra side 7!

Ranger emnet


flendis

Anbefalte innlegg

Hørtes ikke helt bra ut:P hehe. Sinnsykt fet bil da:) Faller helt i min smak med den stylingen der. Gleder meg til å se bilen med audiringene i grillen. Synes audiingene i grillen er et must på alle audier:) Synes også det er fint med audiringene bak jeg da, men det er det vel endel forskjellige meninger på her.

 

Har du planer om å gjøre noe med interiør etterhvert og, eller går du kun for utseende utvending? (Bilen har jo egentlig fint interiør fra før så:))

 

kamei grill med audi ringer er veldig pent.

jeg har det selv.

Den var faktisk orginalt levert sånn med bilen..

Joachim

 

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hørtes ikke helt bra ut:P hehe. Sinnsykt fet bil da:) Faller helt i min smak med den stylingen der. Gleder meg til å se bilen med audiringene i grillen. Synes audiingene i grillen er et must på alle audier:) Synes også det er fint med audiringene bak jeg da, men det er det vel endel forskjellige meninger på her.

 

Har du planer om å gjøre noe med interiør etterhvert og, eller går du kun for utseende utvending? (Bilen har jo egentlig fint interiør fra før så:))

 

Takk for det :) Blir stas når audiringene kommer fremmi ja.. Syns egentlig fronten bare ser totalt jalla ut nå for å være ærlig.

 

Interiørmessig har jeg ingen planer med enda. Kanskje smelle inn en liten sub eller noe, noe lettvint som ser ok ut. Drømmer jo såklart om RS4 interiør eller noe da :)

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Har på følelsen av at Gatebil er mer slit enn moro :op:

Flere jeg kjenner som har vært der som er dritt lei når de kommer hjem...

 

Er helt utrolig slitsomt å bare gå å vandre rundt og rundt i flere timer om dagen.. 5. året mitt jeg er der, fatter egentlig ikke at jeg gidder når jeg VET hvor slitsomt det kan være :p

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Lenge siden det har skjedd noe her nå, ikke så rart heller. Bilen har ikke blitt brukt så mye de siste månedene grunnet ny bil. Har tatt den i bruk litt nå bare for å bruke den igjen.

Til helgen stalles den inn for vinteren og da blir den ikke til å se før til våren igjen, da med nylakkerte fangere og sidekjørt. Planer om nye felger og, skrik ut om noen har noen fete tips eller bytteforslag :)

 

IMG_4518.jpg

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår