Gå til innhold

Min A4 1.8 Turbo - Nye bilder fra side 7!

Ranger emnet


flendis

Anbefalte innlegg

Fyrer opp en tråd om bilen min, en A4 fra 1997. Har ikke fått tatt så mange bilder av den enda så det får komme opp etterhvert. RS4-styling, chip fra ES-Tuning, justerbart senkesett og Schmidt VN-Line 9.5" X 18" foran og 10.5" X 18" bak er vel noe av det som er blitt gjort med bilen.

 

Joda.jpg

 

Kom gjerne med tips til videre planer :)

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Sykt fet bil, brede felger er tingen på A4. Bra andre og har forstått det! Sliter du med subbing bak, eller har du valset? Tøff bil. Men du skulle hatt deg en rs4 grill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt fet bil, brede felger er tingen på A4. Bra andre og har forstått det! Sliter du med subbing bak, eller har du valset? Tøff bil. Men du skulle hatt deg en rs4 grill :)

 

 

Takk for det. Sliter ikke med subbing bak, er valsa litt. Har litt problemer med at innerkanten på felgen tar inni justeringsskruen på dempern av og til. Justere den opp en liten cm bak så slipper jeg vel unna, men da blir den så så høy igjen. Vil ha det så lavt som det er mulig :) Digger utseende på bilen din hvertfall, du gjør alt riktig! Blir nok til at jeg går for rs4 grill ja

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Jepp, sliter med det jeg og bak, derfor har jeg 5mm spacere slik den ligger rett utfor justerings skivene. Funker fett det! Ellers var det smikk felger du hadde, 10,5" er jo gromt! Jeg har bare 10" :(:( Jeg kunne tenkt meg breiere felger forran, slik som du, men det må da spore en del??

 

Bare få på noen større bremseskiver, spesielt bak. Ser mye tøffere ut da en de småå orginale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Rimelig stilig den der ja! :D

 

Hvis du skal bytte noe så vil jeg anbefale nye speil iallefall, ikke M3 :P

 

Skulle tro M3 speil var noe som ble aut. banlistet med morsmelka. Hehe, men denne bilen syns jeg faktisk ikke var så gærn med M3 speil, faktisk.

 

Gjerne få ut mer bilder av bilen! Rompa, interiør osv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger!

 

brunerune: Har 225/40 foran, og det sporer ikke så veldig mye, går helt greit å kjøre med. Eneste jeg sliter med er jo vannplaning ;p

 

 

m3-speilene er litt smak og behag, jeg klarer ikke helt å bestemme meg, nå har jeg de orginale på faktisk. Skal få tatt flere bilder så fort som mulig :)

 

kan ellers nevne slissa skiver rundt om, stålomspunnet bremseslanger og 3" eksos, stabstag foran og bak og HR stabstag under.

 

Legger med et bilde fra tidligere eier

 

bakred.jpg

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gitter i det midterste hullet der ja, med audiringene i. Men lista som går under der er desverre knekt av nå, har skjært ut for å få det til å se litt normalt ut nå. Har ny bakfanger og framfanger til bilen og, av samme type, men venter litt med å få de på.

 

Ellers kan jeg fortelle at bilen er orginal innvendig, ikke noe stort luksus. El takluke og el.vinduer fremme.

Volvo for life

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Grom bil, ville byttet grill som flere sier, sett på en liten vinge (M3 feks) fått på netting bak og byttet bremse skiver til litt større. Men dette er noe jeg ville gjort. Men drit fet bil..

 

Følge med a Kenneth:D

 

...kan ellers nevne slissa skiver rundt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår