^Malin^ Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 takker for svar.. å ja tro meg jeg digger detta.. og i tillegg ser jeg at det blir resultater.. :magic: blir vel stillt ut da den blir ferdig.. arti det.. er litt usikker enda.. men blir nok hele speil huset som blir lakket!?? :blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 ahh.. ja jeg klarte ikke dy meg.. jeg måtte opp og sjekke bilen min.. åh.. den var ferdig på sveising.. nå gjenstår bare og finne en lakkerer.. sweeeeeeet :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Må man forlenge skjermene når man har panserforlenger? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 hai.. nei det trenger du ikke.. på min er det ikke blitt gjort.. tviler på at det har blitt gjort på andre som har sveiset på en slik.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golftw Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 ser kjempebra ut :D Blir et konge resultat av dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Men hva f... er det de har gjort der da? Bare ødelagt? :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 jah.. håper det da.!! :drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Kult :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 blir bra detta;) funnet lakkerer? Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 nei jeg har ikke funnet en lakkerer.. har snakket med etparr men det har blitt bare med praten lixom.. kjenner du noen el.. det er snakk om å pusse ned bilen og lakke den i en anna farge.. jeg har lakk og div tilbehør selv.!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Men hva f... er det de har gjort der da? Bare ødelagt? :p ødelagt nei.. :P tro meg.. slik skal det være og det blirr kung da det er lakket.. bilen blir sååå sint at du må ta en skritt til bake å bare whæææ .. :P :oohh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Hihi, høres veldig bra ut :D Gleder meg til å se det endelige resultatet.. Drømmen er jo bad-look, men gidder ikke ta meg rå til det.. :) Flott å se at noen gjør det Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Detti blir rått....gleder meg til å se den ferdig lakka om ei stund :D bad-look er rått på 4`ern, men ikke 3`ern, for mange som har det der ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Malin^ Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 jah.. det er det fler som gjør! noen som veit hvor jeg kan få tak i instrument skiver? de orginale er for kjedelige.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArraKiss Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Dæven, ei Hamar berte som styrer på... Det må jeg si, etter å ha bodd på Hamar ett år så veit jeg at det er flere jenter som kan bil der oppe! Dette ser både lovende og spennende ut! Stå på :) Siter ----------------------------------------------- *1999 Audi TT ~The Bi-TT-ch~ ------------------------------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg