Crazytaxi Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Hei. Har tatt på meg oppgaven med å administrere en tråd er på bilen til Jan-Roger Grøtbekklien til han kommer seg på nett og kan ta seg av det selv. :) Til og begynne med nå så blir det ikke så mye bilder av bilstereobygging, da han driver på og skal bygge om bilen "litt" utvendig... For å gjøre en lang historie kort, så fant han ut at istedet for å bredde skjermene for å få de nye felgene til å passe, og kjøpe noen styling fangere med kanskje litt dårlig passform og tilpasse alt det der opp mot hverandre, så fant han ut at han kunne bruke orginale VAG-deler. Og rs4 er jo kul, og når man allikevel skal bygge den om til rs4, så kan man jo bygge den om til den som var hakket nyere.. hehe.. Så det endte da opp med at det eneste som ikke er skiftet ut, er takplata og framdørene... :rolleyes: Oversiktsbilde fra Venstre side: Her ser du hvorfor bakdøra må skiftes: Profilen på Rs4'ens bakre hjulbuer går igjen i dørene på den, så da ble alternativet å laget den profilen selv, eller å kjøpe nye dører.. hehe Bilde rett bakfra: Lykteplatene bak må skiftes ut, pluss at bøyen fra karosseri mot enden av koffertlokk ikke er lik, så den bøyen må tilpasses mot koffertlokket for å få den ordentlig igjen. Bilde av fronten som henger på: Satt på fronten for å se an passformen litt, og plastet igjen der som park-tronic sensorene skal sitte. Bilder av gromfelgene: Vi måtte jo finne på en måte og vise hvor bred felgkanten egentlig er, men var dritnervøs for at den skulle begynne og ringe.. hehe: Her ser dere at bagasjerommet ikke ligger helt nedpå pga den tidligere omtalte buen: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Dette så ut som ett ordentlig prosjekt. Blir vel å se på noe VACN treff denne her? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Han har ihvertfall planer om å få den ferdig til sommeren så han får dratt rundt på noen treff og utstillinger. planen er å ha bilen klar til lakk iløpet av påsken... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Dæven! :o Kommer til å bli fet den der :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Rått proskjekt dette her ja:) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 tøft prosjekt, stå på ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 aj aj aj dette blir rått :) stakkar som betaler hehe ... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Sweet prosjekt, her må du holde oss updatet.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 kult prosjekt, kommer til å følge med :-) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazytaxi Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Fant igjen bildene jeg og Jan-Roger tok under en liten fotosession vi hadde i høst mens det ennå var godvær ;) Så her ser dere litt av hvordan den var før han satte saga i bilen.. hehe... Her er senkesettet skrudd opp max.. hehe.. FK Silverline X mene jeg Hvordan livet bør nytes ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Ah..det var den Audien ja. Den var flott fra før av og nå blir den ekstrem :D Noen planer/ideer om hvordan dere skal gjøre det med interiør og sånt? :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Hett! Myste litt på denne bilen på Autofil 06 Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet April 27, 2007 Rapporter Share Skrevet April 27, 2007 Dette blir bøllete! Blir nok en del pirkearbeid kan jeg tenke meg! Bilen var pen fra før av, bortsett fra de lexus-lignende-diode-sakene som satt på stussen på den... Ønsker deg/dere lykke til videre med prosjektet, gleder meg til å se resultater videre, et skikkelig entusiastprosjekt med andre ord! Stå på! Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Dette prosjektet har vel kommet litt lenger nå, etter det jeg har hørt.. noen updates? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Er det mulig å få se fler byggebilder? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg