Gå til innhold

høyttalerstørrelse på golf V??

Ranger emnet


joppe_loppe

Anbefalte innlegg

det er plass til høytalere bak. Kommer det ikke lyd, er det mest sannsynlig ikke satt i noe der.

Når du sier det er 2 høytalere der, er det da 6,5" nede (til mid-bass) og 1" oppe til diskant!

'04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel

'98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt)

'98 Audi A4 1,8T (solgt)

'93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker)

'86 Opel Rekord 2.2i (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg var akuurat nede på bilradiospesialisten og han sa at orginal spilleren ikke hadde noen god innebygget forsterker, han mente jeg måtte ha en forsterker utenom for å få god lyd. Stemmer dette?? også sa han at det ikke var noen høyttalere i dørene bak, det var ikke en gang lagt opp ledning dit, stemmer det også?? noen som har peiling??:) :) :)

 

også litt mer spørsmål :)

 

Hvordan får man ut orginalanlegget, og hvis jeg skal bytte høyttalere i dørene blir de klipsene som sitter på dørpanelet ødelagt når jeg tar det av??

 

:wonder: :wonder: :wonder: :race

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fortsatt mykje dårligt når det gjelder originalanlegg på biler.

So det kan sikkert stemme at det ikkje er noko bra forsterker i spilleren.

Det er nok ikkje ledning i bakdørene, men det fins sikkert hjå bilforhandler. (fins iallefall til Golf 4)

Eg veit ikkje kor mykje du vil legge ut på anlegg, men det kan være ein ide å bytta ut spilleren i bilen.

Med ny spiller og med nye høgtalere, vil du få grei lyd i bilen.

Bilforumet.no
Moderator: Bilpleie - Bilstereo

-2003 Volvo S60 2.4D
-1981 Porsche 911 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår