HrpZ88 Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Gleder meg til å se denne bilen ferdig =) Siter 98 Audi A3 94 VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Fett prosjekt...Skal du beholde ett stort og ett lite speil eller blir det noe OEM endringer der? Eneste som så litt rart ut... Blir nok litt forandring på speila ja:) synes det ser helt fjøs ut med et lite og et stort speil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Sinnsykt rått! Min fulle og hele respekt til deg for at du har ståpåvilje til å gjøre noe så gjennomført og bra!=D Har lest hele tråden, og må si jeg er mektig imponert. Den detaljen på panseret, er den utskåret som det ser ut på bilde? Vil gjerne se et nærbilde av akkurat hvordan den er, for det så dritpent ut!;) Stå på framover! Gleder meg til å se bilen ferdig!=D Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 Sinnsykt rått! Min fulle og hele respekt til deg for at du har ståpåvilje til å gjøre noe så gjennomført og bra!=D Har lest hele tråden, og må si jeg er mektig imponert. Den detaljen på panseret, er den utskåret som det ser ut på bilde? Vil gjerne se et nærbilde av akkurat hvordan den er, for det så dritpent ut!;) Stå på framover! Gleder meg til å se bilen ferdig!=D De Audi-ringene har jeg skåret ut for hånd:) men de er ikke bare til pynt,de har en funksjon også - de leder luft til filteret mitt, en plass må man jo få luft fra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Da bestilles fargen til bilen imorgen;):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet April 5, 2009 Rapporter Share Skrevet April 5, 2009 bra prosjekt jesse. blir ikke så ulik den jeg solge nettopp. Når er lakking planlagt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2009 bra prosjekt jesse.blir ikke så ulik den jeg solge nettopp. Når er lakking planlagt? Den er bra ulik den du solgte.....;) Tar lakkeringen når lakken ankommer og det kan fort ta sin tid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RdRage Jobb Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 Gleder meg til å se denne ferdig... Har fulgt tråden din siden du kjøpte denne, og begynte transformasjonen. Hadde tenkt å stikke innom deg når jeg var i Narvik. PS ble litt skuffet når bilen hadde flyttet fra loven når jeg flyttet inn.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet April 27, 2009 Rapporter Share Skrevet April 27, 2009 skjer det noe her snart da? må jo si att det begynner å klø litt etter å få sett gliset;) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin87 Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Og her er det stillstand? skulle gjerne ha sett no oppdaterte bilder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2009 Lever du Mads. Hørte ikke noe mer fra deg angående å hente ut Jettaen. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagi51 Skrevet Mai 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2009 Venter i spenning på update her :) men regner med at du holder på med bilen istedenfor å henge på dataen ;) Siter 1996 Audi S6 2.2tq sedan 1996 Audi A6 2.5TDI 1955 International Harvester R-100 [Langtidsprosjekt] 1967 Ford 17m P7 [Enda et langtidsprosjekt..] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mai 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Jøss, lenge siden det har kommet noen updates her nå,hehe, Gleder meg ihvertfall:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2009 Bamsemoms: Fikk bilen fraktet til Bertel O Steen,hvor jeg jobber:) glemte å si ifra,beklager! Liten update,bilen vil bli lakket i begynnelsen av juni,og etter det skal den få stå i 2 uker,så blir det montering etter det.Når bilen blir ferdig er litt uvisst,men det BLIR iløpet av sommeren!!!!!!! Bare håper jeg får nok lakk imorgen,og at fargen kler bilen:) at jeg ikke har gjort et uklokt valg:Shehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2009 Ja,det ser virkelig ut for at verden har snudd meg ryggen så til de grader! Lakken min kommer ikke lenger enn til Standsted,hvor den blir satt i karantene for at NORGE har nån bedritne regler som heter AMF (all morro forbudt) siden det er et stor kvantum lakk som skal inn i landet og det er farlig gods så nekter de å ta det inn.dvs. jeg må ta det i små porsjoner hjem,som igjen vil si en enorm fraktpris(som om ikke lakken er dyr nok) Felgene jeg har bestilt,er det ikke noe svar å få på,de svarer bare rett å slett ikke,hverken om de har mottatt bestillingen eller om noe er sendt,eller hvordan jeg skal betale! Girkassen som jeg sliter med,kommer jeg heller ikke langt med,siden det koster 19-20.000,- å få den preppet og forsterket! Så dette ser IKKE lyst ut akkurat,noe som irriterer drittn av meg for å si det mildt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg