Gå til innhold

Jesse: Audi RS4 B5 sedan Breite Version.

Ranger emnet


Jesse

Anbefalte innlegg

Takk for all respons,kjempehyggelig å høre:)

 

Minifres: Fargen blir noenlunde lik,men det vil bli gjort litt endringer i forhold til effekter;)

 

Er synd å måtte si det,men da var pengeboken tom igjen.....men skal da virkelig gjøre det jeg kan for å få fyrt igang bilen så snart som mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En liten ting ang. stolene og selene til disse, hvordan fester du selene når du har baksete? For du skal vel ha 4-punkts? Har aldri sett en bil med 4-punkts OG baksete, serru, på de fleste bilene jeg har sett har selene vært festa ca der baksetet pleier å stå og man har dermed vært nødt til å hive ut setene bak. Seff, godt mulig jeg har sett en del dårlige løsninger på dette da... :)

 

Edit: mener selvsagt om man trer selene gjennom hullet/hullene i hode-høyde på setet.. Er vel ikke noe i veien for å bruke de originale selene, men føler liksom man må ha 4-punkts (og stikke selene gjennom høla i setet) om man har slike stoler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Jeg flytter til Stavnger nå 1.august og da blir Audien stående igjen hjemme,foreløbig,den kommer etter så snart jeg har fått slått meg litt til ro der nede!Så jeg skal fortsette å jobbe med den!Har immelomtiden gådd til innkjøp av en BMW E39,har hadd lyst på en ny slik siden jeg solgte min for 3år siden!Så jeg har bil så lenge.....men det er ikke VAG!!!!!!Og jeg er jo VAG mann for alle penga,hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Dette var faktisk veldig bra Mads!

Gleder meg til du får ferdig bilen ^^

 

Men ville også gått for den perlemor hviten som du vurderte tidligere.

 

Og 20" eller 19" x 9.5/10" brønnfelg hadde blitt mektig bra (:

 

(kommer inn på karroserien nå å forteller om intercooleren du monterte igår snakkiis)

A.Kaasa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Har ikke gitt opp,på langt nær,men dette prosjektet koster penger......jobbe som bare juling for å få opp kapitalen litt:)

 

Skal komme meg igang igjen nå på nyåret,da kommer jeg inn i nye lokaler også,så da blir det nok litt fart på sakene igjen skal dere se;)

Hvor hvidt jeg blir ferdig til sommeren er MEGET uvisst ennå,desverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår