Gå til innhold

Jesse: Audi RS4 B5 sedan Breite Version.

Ranger emnet


Jesse

Anbefalte innlegg

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hvis folk klarer å lese,så vil dere se at dette ikke er gitt opp. Nederst quota fra 2.feb i år...

 

blir nok ikke noe resultat her nei:/

 

Gitt opp prosjektet?

 

 

Har ikke gitt opp,på langt nær,men dette prosjektet koster penger......jobbe som bare juling for å få opp kapitalen litt:)

 

Skal komme meg igang igjen nå på nyåret,da kommer jeg inn i nye lokaler også,så da blir det nok litt fart på sakene igjen skal dere se;)

Hvor hvidt jeg blir ferdig til sommeren er MEGET uvisst ennå,desverre!

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt bilen med meg på jobb,så nå er jeg gått igang igjen,siden jeg var utsatt for et mindre tyveri før jeg flyttet har jeg nå fikset meg ny fuelrail,bensintrykksregulator og et midlertidig rør hvor FMIC'n egentlig skal stå:P

 

 

Skal på møller bil forus,enten neste uke eller uken etter,og få kodet nøkkelen min,og da får jeg fyrt den opp igjen,og gått over motoren!

 

Jeg setter mål mot å ha HS på hele bilen i midten av mars.Slik at jeg får begynt på interiøret,og se hva jeg får til der.

Alt jeg gjør med bilen min,kommer til å ta tid da jeg vil ha det 100%!

 

Får ikke fargen til bilen ennå heller,den er ikke kommet på markede i Norge,er en ny serie fra PPG som jeg tok en nærmere titt på da jeg besøkte SEMA og Las Vegas i November.

Ka si så mye at fargen er ren og rett å slett NYDELIG i mine øyne,det gjenstår bare å se om den passer så bra til biln som jeg tror og ser for meg!

 

Det blir litt fler updates nå framover også,til og med med bilder,hehe,når jeg har noe å vise da selfølgeli;)

 

That's all folks,for now!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår