Jesse Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 Så sant så sant! Jeg kjøper H&R spacere.Vet disse er meget bra og tåler ekstreme temperaturer,noe som kommer godt med år man skal kjøre litt hardt;) Blitt litt mekking innvendig idag,fått støpt instrumentholderen min,nå trenger den bare litt sparkel og en del pussing.Å lakk da så klart;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Har ikke fått gjort så mye idag:( fått demontert hattehyllen og antenna til TV-Tuneren,slik at jeg får lagt solfilm på bakruten,denne jobber utføres av Tintshop Narvik.Fikk en felg idag 7,5" x 17" så nå har jeg 2 sett med 17" dekk på felg til banebruk;) 20"'erne blir de daglidagse;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Bestilte meg cup-leppe idag til frontfangeren,men er meget usikker på om jeg kommer til å bruke denne.Da den kan ødelegge litt av looken på bilen!men den tid den sorg;) Fikk deler idag å jeg,er desverre lite jeg får gjort i helgen.Skal en snartur til Oslo/Drammen så hjem å montere opp en ny bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0ffemannen Skrevet April 25, 2007 Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 Blir bra dette Jesse. Fet bil. Siter - 05 Volvo S60 D5 med BSR chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Takker for hyggelig respons:) Da er det blitt en aldri så liten endring i planene mine her.Det er meget mulig at prosjektet kommer til å ta litt lenger tid enn beregnet,da pga. denne endringen.Men jobber mot mitt mål,å ha den ferdi første uken i juni. Jeg vil ikke dele endringene,de kommer jeg ut med helt mot slutten av prosjektet,jeg har vandret litt fram og tilbake ang. denne endringen,og har nå funnet ut at jeg går for den;) Så da gjenstår det bare å vente og se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 28, 2007 Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Joda, del alt med oss :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Jesse: Hørte mye fra deg på fredagen. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Ble bare stress på fredagen,også fant vi ut at vi skulle ikke til møller drammen. Vi skulle til møller klargjøring på bekkelagskaia i oslo å hente bilen,så vi dro rett nordover etter å ha hentet den. Men jeg kommer nok sikkert nedover i løpet av neste måned regner jeg med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Dette ser veldig bra ut :) Gromme farger på motoren må jeg si ;) Lykke til videre! Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 29, 2007 Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Bilde av den leppa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2007 Dårlig med bilde av leppa.....legger u så snart jeg har fått den.Har et par bilder av insrtumentholderen min,er ikke i nærheten av ferdig ennå,og jeg mangle oljetrykksmåleren. Jeg bruker målere fra AutoMeter Pro-Comp Ultra-lite serien! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Nok en dag med ankomst av RS4-deler. Så nå er det å hive seg til. Men det kan desverre se ut til at jeg ikke blir ferdig i tide,da jeg har litt mangel på penger om dagene.Og siden dette fortsatt går av egen lommebok,så er det fort at man møter veggen litt! Jeg fortsetter dog og jobbe mot målet mitt,i håp om at det løser seg.For etter planen så skal bilen i lakkboksen iløpet av måneden:S Skal prøve å oppdatere med bilder ikveld eller imorgen,kommer mye ann på hvor sliten og gåen jeg er ikveld! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Nok en dag med ankomst av RS4-deler.Så nå er det å hive seg til. Men det kan desverre se ut til at jeg ikke blir ferdig i tide,da jeg har litt mangel på penger om dagene.Og siden dette fortsatt går av egen lommebok,så er det fort at man møter veggen litt! Jeg fortsetter dog og jobbe mot målet mitt,i håp om at det løser seg.For etter planen så skal bilen i lakkboksen iløpet av måneden:S Skal prøve å oppdatere med bilder ikveld eller imorgen,kommer mye ann på hvor sliten og gåen jeg er ikveld! Hvor mye har de RS4 delene kosta deg hittil? Burde være mulig å få litt spons fra forskjellige firmaer her i landet vel? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 De har kostet meg alt for mye,jeg har ikke sett den samlede fakturaen ennå.Men det er mye penger det er snakk om! Jeg hadde jo håpet på å få litt spons i og med at dette er meget uvanlig å gjøre,men er sikkert ikke alle som synes at dette er så spesielt....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 De har kostet meg alt for mye,jeg har ikke sett den samlede fakturaen ennå.Men det er mye penger det er snakk om!Jeg hadde jo håpet på å få litt spons i og med at dette er meget uvanlig å gjøre,men er sikkert ikke alle som synes at dette er så spesielt....... Hehe, hadde ikke turt å lagt sammen alle delene tror jeg :op: Men ja, utrolig kjipt at du ikke får noe spons. Utrolig rått prosjekt iallefall! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg