tpower Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 drømmebilen dette;) mn hvor mye efekt tåler 1.8t motorne utn bytte av innmat?? Siter - 95mod Audi A4 B5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Fadern blåste sin 1,8tq, var chippa til 205 hk. Kanskje 250 hk? Tror jesse får svare, for jeg har ikke peiling egentlig :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 Den motoren som stod i bilen har tålt 280hk uten problemer.Grunnen til at denne ble blåst var kjøring på MAX turbotrykk i hele 5sekunder:Phehe så jeg vil mene at original motor skal klare 280hk,men jeg ville nok IKKE presset den noe mer. Ellers så kommer det deler iløpet av kommende uke,venter også nye bakdører original RS4,disse tror jeg neppe jeg får i kommende uke:S og tanklokk til original RS4. Men er nok å henge fingra i før den tid:) skal komme med oppdateringer så snart det skjer ting med karosseriet.Får felgen imorgen,gjett om det er en som gleder seg:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet April 15, 2007 Rapporter Share Skrevet April 15, 2007 jeg hørte nå rykter om at bilen skulle ha ca 350 gamp når bilgaragen hadde denne, men dette hadde de neppe benkpapirer på, så var vel endel skrytehester der ja.. men den gikk brukbart godt på dragracinga på aspelund ivertfall.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet April 21, 2007 Rapporter Share Skrevet April 21, 2007 På tide med update nå! alacocaina Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Beklager,helt glemt å oppdatere her:P Har fått litt deler i det siste,2stk. bakdøre og ett tanklokk;) Så har jeg gjort litt småtterier med motoren og looken på den! Fikk felgene mine inatt også,disse må jeg prøvemontere.Se hvor store spacere jeg å ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Nydelig! dette er spennende! ;) Du gjør en bra jobb, og er helt sikkert til inspirasjon for mange her. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Sykt rått... drømmen dette her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 bare å få tak i en 2,7 turbo motor nå. fett prosjekt Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Var å hentet felgene mine inatt:) fått prøvemontert ene,bare fo å se:) har fortsatt jekken under bilen her,og ingen vekt i motorrommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 drømmebilen dette;) mn hvor mye efekt tåler 1.8t motorne utn bytte av innmat?? Rett under 280 hk ved god mapping... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Cool, hvilken dimensjon er det på felger og dekk? Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Felgene er 9" x 20" Dekkene er bare 225/35-20:S Men de blir bredere så snart jeg har kjørt opp dette settet.Er ikke billig for 20" dekk.....huff,huff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 spacere? er ikke akkurat bra for bilen da :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAA-Racing Skrevet April 23, 2007 Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 spacere? er ikke akkurat bra for bilen da :( Hvorfor ikke det??!! Ikke noe problem det så lenge du har skikelige spacere med sentrering og tuv godkjente. men selvfølgelig kjøper du på (biltema!!) kommer du ikke langt uansett:drive2 Siter --Audi RS2-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg