Jesse Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Det ante meg at det kunne være et hobbyprosjekt......! Nei,dette var kompisen min,han hadde bilen da,men han hadde motorhavari i høst og siden har bilen stått.Helt til jeg fant ut at jeg skulle kjøpe den.Så nå er den min,og blir bygget HELT om,både hva det gjelder,utseende,motor,hk,stereo,etc,etc!Eneste man kan kjenne igjen bilen på blir vel reg.nr. for de som husker det;) Jeg skal stille på de streetmeet'ne jeg rekker over.Er mye å reiser land å strand med bilene mine.Har to treff som kommer i begynnelsen av juni så da må jeg være klappet å klar,så er en del seinjobbing nå. Har ennå ikke funnet kameraet,men leter fortvilt.......bilder så fort det er funnet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Gleder meg til å følge denne tråden gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Meget stilig prosjekt :) gleder meg til å se fremgangen her ja :D Må finne kameraet nå, sulter etter bilder :) Valget å bygge av en sedan liker jeg :) Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 det e egentli ingen ting som heite s4 interiør... det har med ka bilen er bestilt med... har sett nån s4 med nesten samme seter som en vanlig 1,6.. dette får at første kjøperen ville ha en så billig som mulig s4... men di fleste har den ville elektriske typen seter.. der det står RECARO i seteryggen.. men for all del interiøret ditt er fint:) Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Den var jeg klar faktisk klar over,de aller fleste sier jo S4 interiør da,men for all del.....la oss ikke henge oss opp i det.Interiøret skal uansett byttes ut med tiden,trenger bare noen 1000 først,hehe.Ellers så har jeg funnet kameraet,lå dær jeg la det fra meg sist,hahaha,som regle der man finner det,er bare det å hukse HVOR detvar man la det ifra seg.Bilder i allefall...... Måtte prøve RS4 Grillen......nice i mine øyne:) Basic Layout på forsterkerne. Kommer sikkert tilbake med ennp flere bilder senere ikveld;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrZipp0 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Pent!, meget pent :) :eddie Mulig det sto tidligere, men hvilken anlegg er det som skal inn? ser jo litt parskt ut. Blir det glassfiber i bagasjerommet? Siter Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Takk,takk! Er Zapco som skal inn.Er pioneer hovedenhet/spiller + TV/DVD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Gleder meg til å følge denne tråden gitt! x 2 :coplight Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 x 2 :coplight X 3 Håper også ventoen blir ferdig. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 X 3 x4 Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hehe,flott å se at det jeg gjør skaper litt interesse. Sitter å ser igjennom bestillingslisten min nå,og da ser jeg at jeg har glemt å bestille RS4 dørhåndtak,men med nærmere ettertanke så er jeg ikke sikker på om jeg vil bytte til disse.Da disse stikker utafor karosseriet,mens di originale audihåndtakene ligger jamt med karosseriet.Så di ødelegger på en måte ikke den cleane looken.Så jeg tenkte da at jeg skulle spørre folket,hva mener dere? Så har jeg nesten bestemt meg for felger: AEZ Zeus 8,5x18"foran og 10x18"bak Men er ikke 100% sikker ennå....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 X 5!!! :d Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Behold de orginale dørhåndtakene du. Ser mye bedre ut :) Så kan du jo evt. sparkle igjen sprekken mellom håndtaket og døra for å få en enda cleanere look. Btw, hvor mye ga du for RS4 grillen og hvor kjøpte du den? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Btw, hvor mye ga du for RS4 grillen og hvor kjøpte du den? Den selges jo på NBS al3x.. til tusing. Funker fett det a. Uansett, rått prosjekt Jesse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2007 Den selges jo på NBS al3x.. til tusing. Funker fett det a. Å ja. Har ikke lett no særlig etter de :p Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg