Gå til innhold

Slitedeler?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Neon'n min fikk juling på PPK, og nå trenger jeg nye skiver og klosser forran, pluss nye bremsebånd til park-bremsen bak og endeledd forran.

Bare deleprisene for dette hos Chrysler er latterlige 6000,-

Og for å skifte bremsebånda til parkbremsen skulle de ha 4800,-, noe som er 2000,- mer enn snapdrive.

Jeg har tenkt å la et verksted ta bremsebånda og endeleddene forran, mens jeg tenkte å bytte bremseskiver og bremseklosser selv, hvis ingen kommer med sterke advarsler mot. Men da trenger jeg bremseklosser og skiver.

 

Kan noen anbefale en bilrekvisitabutikk som skal ha litt mindre enn 2000,- for delene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte meg en Stratus og i forbindelse med det skulle jeg bytte bremseskiver og klosser foran. For alle skriver foran og bak rundt 2000kr om jeg ikke husker feil, har bestilt flere deler der ifra og fått kjempe bra service og de har hatt alt på lager -husk å si at du er medlem i amcar klubben så får du 10% rabatt i tilleg ;) husker ikke navn på firma men da ringer du og spør etter Steinar.

 

tlf nr: 67902820

 

har kjøp hjullager foran og kostet 990kr, snapdrive skulle ha rundt 1500 for den + arbeid for å bytte den skulle komme på rundt 4000kr... skiftet det selv på en lørdag ;)

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor dårlig tid du har, men selv har jeg bestilt litt fra Summit Racing (http://www.summitracing.com). Bruker ca. halvannen uke på å levere, og de ekke så ille på pris heller. Du kan få Summit sine egne drilla og slitsa skiver til 80$ for paret foran, samt Summit klosser til 25$. Totalt 105$ som blir rundt 650 kroner + mva og frakt. Samtidig tar du med deg masse annet kult stasj til vogna - f.eks et Matrix cold air kit til ca. 70$ (ca. 450,-) og kanskje et Matrix stabstag til 30$ (200,-)..

 

Ble fort 1300+mva og frakt - dvs. rundt 2200-2300,- inkl mva og frakt.

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor dårlig tid du har, men selv har jeg bestilt litt fra Summit Racing (http://www.summitracing.com). Bruker ca. halvannen uke på å levere, og de ekke så ille på pris heller. Du kan få Summit sine egne drilla og slitsa skiver til 80$ for paret foran, samt Summit klosser til 25$. Totalt 105$ som blir rundt 650 kroner + mva og frakt. Samtidig tar du med deg masse annet kult stasj til vogna - f.eks et Matrix cold air kit til ca. 70$ (ca. 450,-) og kanskje et Matrix stabstag til 30$ (200,-)..

 

Ble fort 1300+mva og frakt - dvs. rundt 2200-2300,- inkl mva og frakt.

 

kjipt at jeg må ha den ferdig godkjent iløpet av mars. PPK'n gikk ut i februar. Men ellers var det et godt tips.

jeg vil gjerne ha både CAI og stabstag, feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er det Noen som helst forskjell på 1994 mod og 1995 mod på bremsene? På summitracing får jeg ikke en dritt opp utenom dekk når jeg søker på 94 mod, men på 95 er det uendelig mye tilsalgs.

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Subaru Impreza 93 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er det Noen som helst forskjell på 1994 mod og 1995 mod på bremsene? På summitracing får jeg ikke en dritt opp utenom dekk når jeg søker på 94 mod, men på 95 er det uendelig mye tilsalgs.

 

Finnes ingen 94mod neon. Det finnes en del som er registrert i -94, men de er 95mod.

-07 Volvo S60 2.0lt

-90 Sierra DOHC(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, var det jeg tenkte på i etterkant, i å med det over alt står kun 95-00 modeller, så det går nok fint. håper det ikke tar så alt for lang tid før eg får det, noen som vet ka leveringstiden pleier å ligge på fra summitracing.com?

Audi S4 92 (sedan)

Chrysler Neon 95

VW Golf 2 86 [solgt]

Honda Prelude 86 [solgt]

Subaru Impreza 93 [solgt]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår