Gå til innhold

NEW Beetle RSI - Oslo

Ranger emnet


Germanlook

Anbefalte innlegg

du vil ikke ha en sånn. beetle er bygd på golv chassi. det ersinnsykt trangt i motor rommet på de bilene. og så er det ett lite prosjekt bare å skifte lyspærer.

 

Javel, kan tenkes at jeg har en allerede, men ikke i RSI utgaven. Har ikke hatt noen problemer med min, og lyspæreskift er ikke vanskelig i det hele tatt. Bare å ta ut lampa, og det trenger man ikke verktøy til en gang! RSI er forøvrig den eneste Beetlen med 4WD, og er kun produsert i 250 nummererte eksemplarer. Alle bilene ble bygget av VW Racing i tyskland, med masse alu og carbondetaljer, og et skikkelig gromt racingunderstell.

 

Virker som om du har veldig god greie på disse bilene... :hvaskjera

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvgrå?

 

Jeg har sett en sølvgrå putrende rundt i byen her et par ganger. :) Skal ta bilde av den hvis jeg ser den en gang til. ;)

 

Beetle RSI er kun produsert i sølv og blå. Den ene blå står på museumet i Autostadt i Wolfsburg, og av de 249 andre som er sølvfarget er minst to av dem i Norge.

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil ikke ha en sånn. beetle er bygd på golv chassi. det ersinnsykt trangt i motor rommet på de bilene. og så er det ett lite prosjekt bare å skifte lyspærer.

 

Jeg har vært så heldig å få prøvekjørt en RSI i Tyskland, - og har man ikke lyst på en vanlig new-beetle så har man i hvertfall lyst på en RSI....

Tror ikke NOEN med et snev av bilinteresse og -kunnskap vil takke nei til en sånn.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som kjenner til en Beetle RSI som jeg så i går i Grefsenveien? Mistenker at det er bilen som var til salgs hos Ferdinand motor og gikk i Sogndal før...

Skulle gjerne hatt en sånn!

Den som gikk i Sogndal tidligere som Ferdinand Motor tok i innbytte, går i Oslo nå ja.. :)

Er vel nr 212 ellerno..

 

Forøvrig skamfet bil, sett en del på den da den gikk i Sogndal..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett den endel jeg og, kul bil ja. Litt av en lyd. Remus potter på den, originalt kanskje? Han som hadde den i Sogndal, kjører en lotus elise exige nå. God smak:)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår