Gå til innhold

Min golf Gti Exlusive;)

Ranger emnet


zzyber

Anbefalte innlegg

vært innom en tur i dag. fikk sett litt mere på den , ryddet litt, montert ny spiller osv.

slenger ut noen flere bilder jeg;))

 

 

DSC00074.jpg

 

Nye lamper:)

DSC00070.jpg

 

Ny spiller:)

DSC00067-1.jpg

DSC00066-1.jpg

 

her er lakkskille jeg pratet om..

syns nesten ikke her, men gjør dt IRL

DSC00073.jpg

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 269
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

huff og faen å surt å høre.. bodde 2 år ved siden av eieren her i kr.sand.. kjørte bak/forran han hver dag frem og tilbake fra jobb. hehe. han jobber 150m fra der jeg jobber. holdt selv på å kjøpe bilen i høst,men hadde blitt litt upraktisk med tanke på høyde og stylingen..

 

Ellers kjørte du på forkjørsvei når du smalt altså??

 

Håper den blir like fin igjen,selv om det så litt rart ut med det fargeskillet,men er helt typisk oppretter verksted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nåååå er den på veien snart =) elsker bilen din , et godt forbilde på golf <33

 

nermer seg nå, er du fra halden?:)

skal dit på dagstur enten en dag før eller ette rudskogen;p så tenkte jeg sku høre om dt var noe mere vag der;)

 

 

huff og faen å surt å høre.. bodde 2 år ved siden av eieren her i kr.sand.. kjørte bak/forran han hver dag frem og tilbake fra jobb. hehe. han jobber 150m fra der jeg jobber. holdt selv på å kjøpe bilen i høst,men hadde blitt litt upraktisk med tanke på høyde og stylingen..

 

Ellers kjørte du på forkjørsvei når du smalt altså??

 

Håper den blir like fin igjen,selv om det så litt rart ut med det fargeskillet,men er helt typisk oppretter verksted :)

 

disse skulle liksom være landets beste på lakk da..

kjørte på forkjørsvei ja;)

ingen skyld fikk jeg selv om jeg ikke var borti han:)

så glad jeg selv ringte onkel blå samt fikk huka tak i vitner

;) :pimp

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

japp, fra halden, da håper jeg du skal kjøre golfen din, hadde vært stas se en fin golf kjøre rundt her i byen =)

 

jepp;o skal kjøre den

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått bilen;)

må tilbake å slette feil meldinger å lakkere front, bak fanger samt speil å håndtak opp igjenn;)

men dt fikser vi litt senere:)

samt fikse enda ett nytt skilt;)

 

legger ved noen crapy bilder jeg tok da jeg måtte skru fast hjulet som verkstedet hadde glemt;)

nå skal jeg ut å kjøre litt til, ;D

 

DSCN0071.jpg

DSCN0072.jpg

DSCN0073.jpg

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kosta spilleren din ? har du detaljert takst, hva kosta den 3 eika airbaggen din ??? om d sto i taksten, og good du skal kjøre golf om du skal til halden , blir godt og se en sikkeli golf her i byen =)

 

9000 på innstal bay:)knall service å kjempe folk;D

 

det vet jeg ikke gitt, verkstedet som betalte

men de er dyre pga de er ikke let å få tak i

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår