Cheron Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Plassert gulvet på plass over plata som forsterkeren skal stå på... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 MÅTTE bare prøve å sette det sammen ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Blir laget en ramme rundt forsterkern og. På samme måte som lokket til bassen. Skjøten sparkler jeg sammen så det blir en hel flate tenker jeg. Og runder av "kanten" rundt... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet Oktober 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 es ist looking muey muey majonaiise! Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 Takk takk :) Mye igjen da......... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Ute å pusler litt baki bagasjerommet i dag og :) Lage ramme rundt forsterkeren OG montert ned visker på bakluka.. Sånn ble det :) Bilder av resten kommer litt senere i dag... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Så var det vel på tide å legge ut de siste bildene av anlegget baki der. Har nå laget ramme og lokk rundt og over forsterkeren. Er en vinkelrett kant der, den skal jeg ta og slipe ned til en fin bue når jeg er ferdig med monteringen av SSprint annlegget til helga.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 .. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 ,, Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 Hvor mye veier hele konstruksjonen, sånn cirka... 10 kg? 20? 30? Mer... Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2003 tipper på en 10-15 kilo... AAAALT for mye.. MÅ blodtrimme bilen for at det skal bli gøy :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Syntes du skulle vist mer av forst ... må ikke glemme kjøling til den heller.... jeg har 2 x stinger vifter jeg som jeg skrur på ved behov ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sfinx Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Det synes jeg og.. Skulle vist mere av forsterkeren.. Synes til og med at du burde vise hele.. eller nesten da.. og ha no fansy lys nedi der ;) Er vel fort gjort å lage et nytt "lokk" over forsterkeren?? Skal du ha plexi over noe av det eller? Kan godt hende du nevnte det tidligere i tråden her, men husker ikke. . :( Eller har du tenkt å trekke det i stoff? Kobinasjon tenker jeg?? :D Men men.. det kommer til å se bra ut! Stå på! Interessant tråd! -S Siter 2000 Audi A6 2.4 quattro ------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Kjøling kommer.. Har to vifter som skal monteres :) Plexiglass kommer over ja... KANSKJE litt lys inni der og... Blir trukket i svart teppe... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2003 JObbet litt mer med bilen.. Ikke bare LITT mer.. Men MYE mer.. Har nå byttet simringer, registerreim og toppdekselpakning. GolfG60Syncro har vært så rå at han har sandblåst toppdekselet og registerdekslet. Så nå er dem lakkert matt svart. En stor forskjell fra de rustne deksla som var :D Bilder kommer! Supersprint anlegget er også montert :) Og det ble faen meg både PENT og LYDHØRT! :D Stereoen er på gang.. Jobbet med det i dag... 16 Ventilers antenne er montert :) Skal prøve å få tatt bilder av kjerra i morgen. Vil bare vaske den først ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg