Morteeeen Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 aha ja.. den svarte tenningsmodulen ja.. Siter // 07 mod Ford Ranger;) // 88 mod Volvo 760 GLE TIC =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 aha ja.. den svarte tenningsmodulen ja.. Aha :) Jeg har en liggende hvis du vil komme og prøve. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tæffen Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 kan ikkje hjelpe så masse på det tekniske, men kan tipse om ei side der folk har GOD peiling på volvo... http://www.volvoforumet.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla tralla Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 mene mange av dei som e dar e jo på detta forumet å.... Siter no turbo shit just real POWER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morteeeen Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 jeg fikk med 2 hjerner i fra sverige når jeg kjøpte delebil der, boschnr og alt annet på utsiden er likt men på innsiden er dem ikke så like igjen og på den er det plass til en litt lengre chip enn i den andre jeg har.. noen som har vært borti detta? hehe:D Siter // 07 mod Ford Ranger;) // 88 mod Volvo 760 GLE TIC =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Drar opp en gammal tråd jeg.. Bare lurte på om du fant ut av detta? Har mye av de samme problemene med bilen min se... Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morteeeen Skrevet September 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Drar opp en gammal tråd jeg.. Bare lurte på om du fant ut av detta? Har mye av de samme problemene med bilen min se... Må nok skuffe deg der... datasprut og ny motor fant jeg ut at var det letteste:) Siter // 07 mod Ford Ranger;) // 88 mod Volvo 760 GLE TIC =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet September 23, 2008 Rapporter Share Skrevet September 23, 2008 Gått samma veien jeg da.. Blitt så lei at jeg handla MS.. Haha! Men har fortsatt bruk for Motronicen. Derfor jeg lurte;) Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoen Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Det e når dette innspreøtnigs driten begynne oig fuske at eg savne en gammal SU forgasser . Heldigvis går 740 greit nå ,BANK I BORDET! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg