Jump to content
Bilforumet.no

Morteeeen

Bruker
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

About Morteeeen

  • Rank
    Registrert bruker
  • Birthday 08/07/1988

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    760
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1988
  • Yrke eller sivil status
    Landbruksmekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    2,8
  • Fylke
    Akershus

Contact Methods

  • Bosted
    Nittedal
  1. Lurer fremdeles på de stikkakslingene du fikk laget jeg da:) er veldig interessert i sånne selv:D
  2. Må nok skuffe deg der... datasprut og ny motor fant jeg ut at var det letteste:)
  3. ingen som vet hvor man får tak i de reimhjulene til veiva osv som er brukt her?:D
  4. Hvis det står 901025 på høyre side av blokka litt etter B234, vil det da si at det er 25 oktober i 1990?:wonder:
  5. Takk takk:) det var det jeg håpet på hehe!
  6. Ingen som har peiling på det altså... hmm
  7. hmm.... ja, men den jager ikke, bare går sinnsykt ureint i 30-60 sek.. og bruker masse bensin. også har noen justert det hjulet inni lmm som justerer motstanden på spjeldet inni der...
  8. Det står at noen har vært der før meg! og ja det står at det er motronic! og så lenge plastskruen under spjellhuset kalles tomgangsskrue er det vel en grunn for det. Noen andre som vet noe?
  9. Er det NOEN som vet grunninnstillingene på lmm? dvs, fjæra inni der og co-skruen... er noen som har vært der før meg kan du si:confused: OG, den tomgangsregulatoren på spjellhuset:) Er tidlig 88mod... Noen som vet hvilket nr lmm skal ha hvis jeg har motronic 0 261 200 022? stemmer det da hvis det står 0 280 202 035 på lmm?
  10. Morteeeen

    16v topp

    Liten ting til.. åssen ser man om motoren skal stå rett eller på skrå? eller er det bare motorfestene som er forskjellen? :)
  11. Morteeeen

    16v topp

    kan hende det har noe med alderen å gjøre? er ikke sikker jeg, men i følge vadis så er jo 1988 - 1990mod 740 og 1991 - 1992mod 940 like, og alle har underspyling... mulig jeg tar feil, men det er i hvertfall det vadis mener:) org 16v blokk hadde heller ikke samme nr som ft/fk blokka mener jeg å huske... Noen må si i fra hvis jeg er helt på bærtur her nå:drunk:
  12. Morteeeen

    16v topp

    ja det er fint hehe... men hva med å bruke org blokk av en org 16v motor da? eller er det bare møkk?:)
  13. Morteeeen

    16v topp

    Har lest en del her inne nå og blitt litt klokere og litt forvirret... Driver å planlegger å bygge motor, men tar jeg feil om jeg tror at 16v toppen passer på en B230ft/fk eller en B23ET? :wonder: Og noen som vet hvor mye selveste blokka tåler? innmat er lite interessant siden jeg ikke skal bruke det. Snakker om B230ft/fk B23et osv... Ser helst tips med erfaring hehe:D
  14. Detta er en pen bil:volvsmile jeg er også veldig interessert i sånne stikkaksler til min 760:) siden det spinner på innerhjulet hehe
×
×
  • Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å opptimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Hvis du klikker videre på siden aksepterer du vår bruk av cookies.