spooz Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Kan ikke skjønne annet enn at dere har kjøpt katta i sekken: [ video ] :cool: Siter Spooz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 da er det kanskje heller import av f1 dem skal starte med :P kun det beste er godt nok ;) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Bra med video gutta ;). Gleder meg til jeg ser den på veien :). Kjør pent :D Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Sinnsykt rått og veldig moro! Gleder meg til å se den i action! Skyline ruler! Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qee Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by marius Sjekk her Hva syntes dere? Kommer til å bli et spennende prosjekt, vi vil lage en dagbok der dere kan følge bilen dag for dag. Ny deler er allerede på vei. ;) Akkurat det med "dag for dag" virker veldig spennende hvis dere hver dag klarer og gjøre noe med bilen og skrive om det på nettet + bilder... og selvsagt skrive om alle problemene og de positive/negative tingene som etterhvert vill komme frem...... Hvis dere klarer det så blir jeg en fast besøkende! Men uansett så lurer jeg også veldig mye på hva dere skal bruke bilen til ,som mgsninja postet et par poster ovenfor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
placid Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by mgsninja Ka blir hovedoppgaven til R32'en? Reklameskilt? Showcar? Banebil? Godværs bil? Familie bil? 356/7 bil? Uansett så må den få ein ny farge lol ;) Og skal dere ha skilter på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by placid Og skal dere ha skilter på den? Ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 hvordan har dere tenke å få skilter på den om jeg må få spørre ?? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by Sonick hvordan har dere tenke å få skilter på den om jeg må få spørre ?? Vet ikke enda heheheh ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Mmm, god-lyd! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Hvor blir det av den dagboka som dere skulle skrive i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet November 19, 2003 Rapporter Share Skrevet November 19, 2003 Originally posted by SirAnderz Hvor blir det av den dagboka som dere skulle skrive i? De må jo først få bilen. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Seb Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Sinnsyk bil, sinnsyk fin lyd... Elsker Skyline Siter Bare et år igjen til jeg blir åtten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 PEN bil da! Men hvor ble det av Barbie da?! :D Uansett da.. Potensiale i den der ja! HK? 0-100 da? Men hvordan er det egentlig å få den registrert? Har lyst på R33 GT-S jeg.. Kan dere evt hjelpe til med papirer? Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Överladdaren Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by Asim Vet ikke enda heheheh ;) Virket nesten som om du syntes Maseratien var mer spennende enn Skylinen så mye som den ble filmet... Blir morro med skilter..... Siter 1992 Golf 2 Pasadena 1983 Alpina B9 3,5 1987 Suzuki TSX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg