ealoken Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Det er mye mulig, men utifra forskjellen på motor utenfor og inne i bil så mener jeg det er best og bremse motoren når den er montert i bil. Nettopp for og gi den de omgivelsene den trossalt skal jobbe i ;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Faktum er vel følgende; Forsaa har antakeligvis bygd flere motorer enn både ealoken og rdl tilsammen og om han mangler et par linjeskift behøver man vel ikke slenge dritt om det? Og hva gjelder deg rdl, så er vel ikke du den som burde stå først i kø for å skrike til andre om skrive- og stavefeil :-) Hva som er best av benk og rulle/landevei for høyeffektsmotorer skal jeg ikke blande meg inn i da jeg ikke har peil. Jeg synes bare det ble litt for mye drittslenging enn sakelig diskusjon her, men det er jo slik det ofte ender når rdl blander seg inn. hey! JEG ER UTLENDING JEG HAR FULL RETT TIL SKRIVEFEIL! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 ealoken....... skal vi ha sex? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Dere kan Iallefall og ødelegge en tråd . Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Hei. Eg personlig foretrekker det firma som kan vise til flere års erfaringer og har god kompetanse på innjusteringer av sprut. Det nytter lite å ha en rulle eller benk til en formue hvis man ikke har peiling på å mappe. Eg velger de som har kompetanse og har gode referanser. Det spiller egentlig mindre rolle om de har benk eller rulle. Øyvind Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Kompetanse og gode resultater....Forzaa Performance & Dynobenk altså :) http://www.shsperformance.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stuffen Racing Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Bjørnstad bil er vel en av di beste palssene i norge å få bremset en bil. er jo effekte på hjulene som er tellende, er di som går i bakken. Jeg har bare positive opplevelser med bjørnstad bil og geir haugen. anbefales på det sterkese. Siter Volvo xc70 Bmw E46 320DT volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan. Volvo 360 sladdevogn(Død) Peugeot 405 T16x4 Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jijohans Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Hvorfor ikke bare høre på Forzaa om motor bremsing? Han har mer peiling på datasprut enn de fleste på Bilforumet... Siter http://www.rms-racing.no http://www.sommertreff.no Takk til: -Rydning Bilteam- -NordicMotor- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1600TIC Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Trudde Forza bremset motorene sine hos VS motor ? har de bremsebenk i tromsø ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forzaa Performance Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Trudde Forza bremset motorene sine hos VS motor ? har de bremsebenk i tromsø ? Stemmer at vi bremser våre motorer i motorbenken til Vidar Strand. I framtia føler jeg meg ganske sikker på at d blir en motorbenk i Tromsø og men ikke enda. Faen må få færdig garasjen....................... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 justerer bjørnstad MS? Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg