clumsy2k Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Søndag kveld kl 21:00 etter besøk i Halden, på vei nordover mellom Mosseporten og bomstasjonen fikk jeg mitt hittil største sjokk. i nordgåendefelt kom det en bil sydover! (4-feltsvei.) Hadde det ikke vært for en bil som varslet om noe galt med blunkende lys og at vi heldigvis akkurat da ikke lå på siden av en trailer så fikk sjåføren vrengt bilen over i høyre felt ville ikke jeg og to andre, en av de min datter, vært i live i dag. Hvordan i hel.... kan noen være så enten dopa eller nedsnødd at de ikke skjønner at de ligger i feil kjørebane? I og med at det ikke har stått noe i noen av avisene så regner jeg med at det var flere som var heldige den kvelden. Tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om vi hadde liggi på utsida av et par trailere el. lignende. Er det mulig for de norske myndighetene å forstå at det ikke er det teoretiske som er viktigst når du kjører bil men den praktiske delen og gjennomføring. Etter å hele livet hatt glede av å kjøre bil, hatt lappen i 30 ÅR, har ikke de norske myndigheter men en av verdens største duster, tatt fra meg gleden. High speed roadtrips til Sverige blir ikke de samme mer. De eller den som kjørte den bilen kan anse seg som evig forbannet! Til dere andre, unnskyld utbruddet og pass på kjøringa, bruk hue! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Fy faen ass, kjører akkurat den veien HVER dag til jobb, er ikke første gang det har skjedd heller. I sommer var det jo en dust som kjørte i feil fil og drepte han som kom i riktig vei.. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 har skjedd mange ganger i trondheim også. Og vær gang blir jeg like sjokkert over hvordan i helvette dem får det til. Du må virkelig prøve for og få det til !! Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Hvordan er det mulig... Hvis det er påkjøringsramper osv, så hvordan kan du klare å få det til å bli riktig å kjøre feil vei? "jeg skal bytte fil når jeg har kommet innpå veien??" Hallo? er det mulig... Slike folk burde faktisk ha vett til å bare parkere, å ta bussen videre... forstår de ikke selv at noe er galt eller gir de bare F***? Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Er ikke ofte jeg tenker på folk i feil kjørefelt, men når jeg gjør det er jeg glad hvis jeg kjører lastebil og ikke personbil.. Det er for jævlig at folk skal bli drept av noe så unødvendig som folk som ikke klarer å kjøre riktig vei, eller å forstå at når det er 2 ekstra felt i samme retning som deg på din høyre side som er adskilt fra ditt eget felt, så er det noe feil. Var en engelskmann som traff fronten til min far her for noen mnd siden, han hadde leid bil og kjørt ut på veien i feil kjøreretning.. Heldigvis hadde han bare kjørt 50-100 meter, så farten var lav.. Dumme fyren begynte først å svinge rett før han traff, han skjønte ikke at han måtte svinge unna, selv om min far sto i ro i grøften.. EDIT, husker en gang jeg satt på en bil, og tenkte "faen hadde jeg kjørt nå hadde jeg havnet i motsatt kjørefelt", men så kom jeg på at det var jo for jeg så ned og var desorientert da jeg så opp igjen midt i krysset. Hvem kjører rundt og er så desorientert som en som ikke har sett på veien på 3 minutter? Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Sånne folk har ingenting i trafikken å gjøre! Det er ingen menneskerett at folk skal kunne ha lappen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Det er egentlig slike folk som skal ha et par år bak murene. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Sykt..... Det skal ikke være mulig for en som har lappen å kjøre feil vei på en motorvei... Leser jo om det i avisene en gang i blandt.. og det straffes med inndragelse av lappen i lang tid... Ring politiet med en gang du ser no sånt.. så kansje de får stanset galnignene! Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 stikkordet her er 02800, eventuelt 112 <- Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Skjedde det ikke noe liknende samme sted litt før i år?(trur det var i sydgående retning, men samme sted), bare at da smalt det? Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Dette skjer ukentlig på E18 her i fylket! Skjedde også senest forrige uke midt i byen..dame i 70 årene som kjørte på feil side av midtrabatten!!! Min mening er at når folk blir over 70 skal de årlig avlegge førerprøve, og dette skal være OBLIGATORISK og ikke frivillig som idag. For dette skjer ALDI med yngre førere... Les forøvrig: http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20061116/NYHETER/111160331&SearchID=73274766737888 http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060810/NYHETER/108100263&SearchID=73274766799683 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Nåja, har møtt yngre folk på feil side av veien. Ene var i 20 årene og andre var rundt 40. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg