resistansen Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Noen som har trimmet sin som kan komme med noen tips, eller bare kom med noen tips i det hele tatt.. akkuratt kjøpt meg en monza. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettcp Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 kvassere kamaksling+ porting av topp. Siter 97748454 Kadett c pick up. Saehan max -79 Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72 Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk) Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Gjør som schanche gjorde på 80tallet, 3 doble gassere,porting, effektanlegg og kam :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennik Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Har 75% ZF diffbrems vist du er intressert ikke trimming men like viktig vill jeg si :D Kjøpte feil på ebay. Skal ha gått mindre enn 10K kmt etter overhaling. PM vist intressert. Siter 64 1500S Notchback 71 Manta S 74 Harley Davidson XLCH 80 Vespa Bravo 89 Mazda RX7 Turbo2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
resistansen Skrevet Mars 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 ser også at det fler som setter in 24v. tjener jeg på å bytte til en senator 24v istedenfor og trimme min 12v? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Man Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Klart du tjener på det, 180hk mot 204hk. Men du må også ta med i beregningene at det er mye mere tull med en 24v. og ikke akuratt enkelt og billig å få tak i deler. en 12v holder så og si i evig tid... Siter Opel har Rekorden '85 Opel Rekord 3.0i '84 Opel Rekord CD 2.0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
resistansen Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 flott takker for hjelpen, har akkurat kjøpt den.. kjører den vel ut sommern som den er så begynner jeg til høsten med skruing og pussing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gandi Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 det aller enkletste er vel å starte å peller på den motoren du alerede har. det skal vist være gode motorer. kjenner en som driver å montere turbo på en slik motor. skal vist bli spreke greier :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FuFuRuM Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Turbo på 3.0 12v??? Det har eg og DRIT lyst til å prøve meg på... Få en 12v som går bedre en samtlige 24v... Men kor får eg tak i en manifoil??? Har sett etter kit og slekt, finner ikkje noen vei... Tips??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxiice Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Turbo på 3.0 12v??? Det har eg og DRIT lyst til å prøve meg på... Få en 12v som går bedre en samtlige 24v... Men kor får eg tak i en manifoil??? Har sett etter kit og slekt, finner ikkje noen vei... Tips??? Lag en i rustfritt. Lag en Tegning med mest mulig mål, Jeg kan bygge en ut fra en tegning hvis du ikke fikser sveising selv. Siter Omega 95 20i Monza 85 30E Skoda 98 --- Audi S4 4,2 (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FuFuRuM Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Takker, hadde vært fint, men pris??? Og en tegning ja... Kan ikkje tegne, og vet ikkje kordan manifoilen skal se ut med turbo-oppsett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxiice Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Takker, hadde vært fint, men pris??? Og en tegning ja... Kan ikkje tegne, og vet ikkje kordan manifoilen skal se ut med turbo-oppsett... Det var det da, Hvor mye er det vært for deg da?, Vi snakker jo om fungsjonelt utstyr da, ikke utstillingsmodell... Siter Omega 95 20i Monza 85 30E Skoda 98 --- Audi S4 4,2 (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FuFuRuM Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 For å si det sånn, e ikje no røkke... Men gi meg en pris du, så skal eg tenke på det og komme tilbake til deg... Kan eventuelt gi meg en basic pris, så legger eg til på kor fornøyd eg e med produktet... Kanskje eg til og med vil handle mer av deg... Men gi en pris du... Og som sagt, har ikkje tegninger, så pris på det må eventuelt komme utenom hvis du skal ordne det og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxiice Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 For å si det sånn, e ikje no røkke... Men gi meg en pris du, så skal eg tenke på det og komme tilbake til deg... Kan eventuelt gi meg en basic pris, så legger eg til på kor fornøyd eg e med produktet... Kanskje eg til og med vil handle mer av deg... Men gi en pris du... Og som sagt, har ikkje tegninger, så pris på det må eventuelt komme utenom hvis du skal ordne det og... ikke jeg heller, Regner med ca 20 timer, + matrealer så det blir vel en ca 6000. halvparten på forskudd selvsagt. Siter Omega 95 20i Monza 85 30E Skoda 98 --- Audi S4 4,2 (RIP) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FuFuRuM Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hmmm... Høres ikkje så gale ut... Og regner med at den ser noen lunde ut??? Litt viktig det og... Og skal bygge an i en Senator, men antar at det ikkje har no å si... Og har ikkje peng til det akkurat no, men du e vel åpen for buisnes en liten stund fremover? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg