Gå til innhold

Gratis lastebil/maskinspill! Rigs of Rods!

Ranger emnet


Tombra

Anbefalte innlegg

  • Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 5 months later...

Har en rimelig grei PC jeg.. Kjøpte den nest råeste dem hadde på elkjøp for 2 år sia.. Den takler spill greit. Spiller alle NFS-spillene på ca full grafikk uten nevneverdig hakking.. Men RoR hakker som faen dersom jeg får mange kjøretøy.. :(

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det spilet der syns jeg suger vidunderlig! hvorfor er det ingen her som laster ned fullversjon av 18wheels of steel. haulin eller Across america?

 

jeg satt å lasta ned rigs for harde livet for et år tilbake! er no jævla meksikanere som sitter hjemme og designer all mulig slags dritt hjemme selv at tillegsutstyr!

 

jeg foretrekker haulin! lasta ned mods som xenon til bilene,ekstra røyk/sot, belysninger i hue å ræva. nye biler og skins, til og med kjente biler som finnes verden over fra kjente firmaer som i tyskland, nederland, danmark til og med,

 

han figuren fra mexico har laga no ville grejer som dette:;

 

 

Spol litt fremover i denne!

 

 

 

;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en rimelig grei PC jeg.. Kjøpte den nest råeste dem hadde på elkjøp for 2 år sia.. Den takler spill greit. Spiller alle NFS-spillene på ca full grafikk uten nevneverdig hakking.. Men RoR hakker som faen dersom jeg får mange kjøretøy.. :(

 

det er fordi det er ræva designet! grafikken er overhodet ikke avansert!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratis? haha! er jobare å laste den ned på en torrent side!

 

Mye av dette er realtime spilling! jeg brukte par timer på å levere last mellom noen byer i usa lissom! du har funksjon dr du blir for trøtt og MÅ sove i noen timer, du skal levere skadefritt til kunden, også innen viss tid.

 

du får snuten etter deg om du unngår vektkontroller, fartsbøter, og du kan kjøpe og selge biler!

 

 

Du ansetter folk for deg og driver firma.. litt mere mening enn den jævla gressplen råninga som foregår på dette spillet;)

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare å søke litt på google! 18wheels of steel haulin mods ellerno slikt. er en stund sia jeg spilte men fant fort noen sider med vanvittig mye fete mods!

 

Du kan få tak i bling modus, masse krom og stash på bila, andre skins til nedlasta biler eller originale, xenon kit, sidepipes, mere røyk og sot ved pådrag, samt laste ned no helt jævlig mye fete biler og hengere/last

 

jeg fant også koder for penger og slikt, så jeg kasha ut det jeg ville ha med engang i spillet!

Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår