Gå til innhold

Gratis lastebil/maskinspill! Rigs of Rods!

Ranger emnet


Tombra

Anbefalte innlegg

  • Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får ikke til å kjøre spillet jeg.. (starte det).

 

Kommer bare opp: Dette programmet kunne ikke starte fordi programkonfigurasjonen er feil. Hvis du installerer programmet på nytt, kan dette løse feilen..

 

Dette skjer når jeg trykker på ror.exe

 

Hvis jeg trykker på vccrt.msi får jeg opp at jeg trenger en nyere versjon av windows installer...

 

Hvis noen kan hjelpe meg, hadde det vært veldig fint.. :)

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Installer nyeste windows installer, hvis det står at du må det. Hvis du ikke får til å installere har du vel en "gratisversjon" av windows. Mange windowsmaskiner må kjøre den .msi fila for å legge inn div dll'er og rote litt i registeret.

 

Og til dere som maser om mørket: bilene har da lys :P Trykk 'n' eller 'b'. Husker ikke helt hvilken av de det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke til å installere nyeste windows installer nei.. Har egentlig ikke gratisversjon av windows. Har kjøpt det, men la windows først inn på den andre pc'en, å så på denne.. (Den andre krasja) :p

 

Så det er med andre ord ingen mulighet å få startet spillet hos meg..? :(

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med semi'n og bilhenger'n... Etter at jeg har festa henger'n på semi'n får jeg ikke tatt opp støtte beina bakerst på hengeren. Noen som kan hjelpe?

 

Jeg slet med det samme. Det står ikke i knappeoversikten der, men mener å huske at det er F3+F4 eller F5+F6 som styrer de bakerste støttebeina.

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår