Gå til innhold

Gratis lastebil/maskinspill! Rigs of Rods!

Ranger emnet


Tombra

Anbefalte innlegg

  • Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

flere maskiner = flere "rods" = flere kalkulasjoner for CPU'en.

Spessielt kranene er krevende, da de består av svært mange "rods".

 

Dere som mangler .dll filer, søk på nettet og legg de inn da vel. Evt start med en ny installasjon av spillet.

 

Stig-arne: Bug i spillet som gjør at kun du ikke får start på bilen? jeg tviler ;)

Typisk dårlige sjåfører å skylde på utstyret :P

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere maskiner = flere "rods" = flere kalkulasjoner for CPU'en.

Spessielt kranene er krevende, da de består av svært mange "rods".

 

Dere som mangler .dll filer, søk på nettet og legg de inn da vel. Evt start med en ny installasjon av spillet.

 

Stig-arne: Bug i spillet som gjør at kun du ikke får start på bilen? jeg tviler ;)

Typisk dårlige sjåfører å skylde på utstyret :P

 

 

artig nå ? Nei, er ikke meg det står på.. er nok spillet..

 

Er trossalt bare den fordømrade scaniaen jeg plages med, men er skjelden det skjer..

[/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges

[x] Volvo 440 89- 1,7i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren også, jeg får ikke startet spillet.. Det funker på laptopen på jobben, men den er jo ikke brukbar til dette..

 

På privatpc'en kommer jeg så langt at jeg skal velge hvilket terreng jeg skal ha, men siden skjer det ikke noe.. piler meg til den av de 2 terrengene jeg vil ha og trykker enter, så blir den bare stående.. Dersom jeg trykker enter igjen avsluttes det bare uten noen som helst melding.. Har prøvd alle mulige innstillinger i oppsettet på spillet uten resultat.. Noen som har vært borti det samme og funnet en løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren også, jeg får ikke startet spillet.. Det funker på laptopen på jobben, men den er jo ikke brukbar til dette..

 

På privatpc'en kommer jeg så langt at jeg skal velge hvilket terreng jeg skal ha, men siden skjer det ikke noe.. piler meg til den av de 2 terrengene jeg vil ha og trykker enter, så blir den bare stående.. Dersom jeg trykker enter igjen avsluttes det bare uten noen som helst melding.. Har prøvd alle mulige innstillinger i oppsettet på spillet uten resultat.. Noen som har vært borti det samme og funnet en løsning?

 

Har HELT samme tingen her, med verson 0.30. Men med verson 0.29b går det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke får til å starte spillet:

 

Det dukker opp ei feilmelding når dere velger "scenario". Men den ligger bak spillet og når du da trykker enter igjen så blir det som å trykke "ok" på feilmeldingen og boksen forsvinner og spillet avsluttes.

 

Ikke start spillet i fullscreen og se hva det står i dialogboksen som dukker opp. Hadde det problemet på en pc selv, men husker ikke hva løsningen var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår