reyes Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Etter bilen ble kondemnert har jeg måttet bruke min Omega. Den er kjempe nå, ihvertfall på føret vi har nå:) Men har sett på bil, og det skal være en Vectra B igjen. Har jo angeleyes og spoiler liggende som jeg aldri fikk montert... Saken er at jeg har lyst på en Vectra B V6 i stasjonsvogn. Søker rundt på nettet og finner modeller opp til 98. Vil ha 99 (face liften) og oppover. Har det ikke blitt tatt inn så mange til Norge? Er mange av dem i tyskland, men orker ikke å importere så stresse med å få skiftet til svensk eller engelsk cpu. Det er ikke noen her som skal snart selge en Vectra B V6 stv?? Ellers får jeg nøye meg med 2litern igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Hjelper deg sikkert ikke så my dette her da.... Har også gått og irritert meg over dette lenge, veldig få av de V6'erene. Skulle også gjerne hatt en V6'er i min vectra B. Eller fått tak i en c20let og bytta motor. Det hadde vært den kjekkeste motoren tror jeg, turbo og greier. Er bare det at det koster så mye å få folk til å gjøre det og ikke minst å få tak i motoren. Ser bare innpå http://www.vvoc.com hvor mange V6'ere det virker som om de har i England. Hva er det som er galt i Norge?? Noen regler de har laget for disse motorene eller siden det virker som om det er så få av dem? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Å få svensk eller engelsk tekst på kjørekomputeren er ikke noe stress vel? Er bare å stikke innom et verksted som har Tech2, så legger de innpå det språket du måtte ønske. Jeg hadde engelsk, fikk plutselig alt på svensk etter at en kompis, som dengang jobbet på Opel, hadde funnet ut at det sikkert ville være bedre med svensk enn engelsk tekst på kjørekomputeren. Likte igrunn engelsk best, men er ikke så nøye at det bryr meg så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V6vectraB Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hei jeg har og leita lenge etter v6 vectra, så har sotte og jakta atmed datan lenge både på finn.no og autodb.no etter vectra. og hær en kveld jeg satt så kom det inn en vectra 2,5 v6 cdx med manuell gir kasse! det e skjeldent! henta den dagen etter jeg så den på nette! men har ikke fåd brukt den før den må bytte registerreim på så tørr ikke kjøre så my med den enda. men fy faan før en utruli bil! Siter Opel Vectra B i500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Harstadbil du kjøpte, V6vectraB? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Hei jeg har og leita lenge etter v6 vectra, så har sotte og jakta atmed datan lenge både på finn.no og autodb.no etter vectra. og hær en kveld jeg satt så kom det inn en vectra 2,5 v6 cdx med manuell gir kasse! det e skjeldent! henta den dagen etter jeg så den på nette! men har ikke fåd brukt den før den må bytte registerreim på så tørr ikke kjøre så my med den enda. men fy faan før en utruli bil! Nice da... sleng ut bilder a bilen og motoren da :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 Frustrerande få V6 i Norge, men det tyter som sagt over i England og Tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 er 4 her jeg bor :S Liten plass med 3500innbyggere :P Jeg syns ikke dem er så sjeldne :P Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 30, 2007 Rapporter Share Skrevet September 30, 2007 er 4 her jeg bor 1 kjørbar bil og 3 delebiler da tenker jeg. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2007 Jeg bygger om min engang, setter i en C20LET pga den er ikke så fæl å få tak i + man kan gjøre mye morro med en slik motor =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Jeg bygger om min engang, setter i en C20LET pga den er ikke så fæl å få tak i + man kan gjøre mye morro med en slik motor =) Skal du bygge om eller? lag gjerne en tråd på d isåfall over hva som trengs og alt det der for å få det til å virke overens med evt gamle komponenter og for å få d godkjent... :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Skal du bygge om eller? lag gjerne en tråd på d isåfall over hva som trengs og alt det der for å få det til å virke overens med evt gamle komponenter og for å få d godkjent... :D Haha, ja den tid den sorg =) Jeg SKAL bygge om engang! pga jeg har bestemt meg for å aldri selge denne bilen =) Av mange grunner, men etterhvert blir dette vinterbil når jeg begynner å jobbe etter høyskole. Så en stund til ^^ Men ja, skal bygge om og ja det blir tråd om den da med det som prosjekt. Er ute etter å finne motor nå, pga skal overhale selv og skru opp antall HK ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 1 kjørbar bil og 3 delebiler da tenker jeg. 1 sedan og 3 stasjonsvogner.. alle i full drift =) Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 2 sedaner btw Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondreharviken Skrevet November 17, 2007 Rapporter Share Skrevet November 17, 2007 Jeg har en Vectra 2.5 V6 CDX 1999 modell som jeg vurderer å selge på grunn av ny firmabil. Jeg har akkurat lagt den ut på http://www.bilgalleri.net. Gi meg et lite hint hvis noen er interessert. Den har alt av utstyr (orginalt) og har gått 105.000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg