nnnneh Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Imponerende jobba. Har lakka sjøl, så vet hvor lett det IKKE er. Thumbs up. ;) hehe.. takk. er litt rart det der, for når man står og ser på en som lakkerer ser det så innmari enkelt ut. -og når man prøver selv første gang, så oppdager man at det kanskje ikke var så enkelt allikevell ;) -stine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wilk Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Er det på Vest karrosseri i Stryn bildet er tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
351RS Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 hehe.. takk. er litt rart det der, for når man står og ser på en som lakkerer ser det så innmari enkelt ut. -og når man prøver selv første gang, så oppdager man at det kanskje ikke var så enkelt allikevell ;) -stine Tja, jeg syntes faktisk det var lett, i min gode tro seff. Først etterpå man så alle skavankene, hehe(som jo nettop er bevise på at det ikke var lett). Men det var faktisk en dritmoro erfaring. Siter No subsitute for cubic inches ! Prosjekttråd :Granada 351RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Er det på Vest karrosseri i Stryn bildet er tatt? Vest Buss som det nå heter ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Tja, jeg syntes faktisk det var lett, i min gode tro seff. Først etterpå man så alle skavankene, hehe(som jo nettop er bevise på at det ikke var lett). Men det var faktisk en dritmoro erfaring. ja, når du går derifra pleier det somregel se veldig bra ut. derfor det er så skummelt å komme tilbake når boksen er ferdig på tørk. ;) jeg fikk et kjempesig på ene fremskjermen. såg det ikke før jeg skulle montere den på.. men det er kjempegøy! er jo derfor jeg jobber med det. men du skal ha litt sans for smådetaljer for å gjøre det bra innenfor lakkering vil jeg tro. Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 da kommer det endelig litt flere bilder inn. sommerfelger og hvite blinklys kommer, og panseret skal lakkeres svart når det dukker opp et bulkfritt et.. Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Kjempebra jobb:) denne likte jeg :D Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 hoi! dinne bilen såg eg jo i Loen tru eg de var søndag i 7 tida :) freste gjennom på veg til Bergen frå Honndalen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 hoi! dinne bilen såg eg jo i Loen tru eg de var søndag i 7 tida :) freste gjennom på veg til Bergen frå Honndalen :P Olden kansje.. i so fall såg du sikkert meg og :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Loen eller Olden, var godt i siget allereide :D myste litt etter bilen, såg spesielt ut med kvitt panser, hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Mye kommer det på i lakk/tynner til en hel bil? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOrDeMan Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Eg blir imponert over det hær:) like å se jente som driv me lakkering:) e alt før få etter mi meining..:) Og itelleg når prosjekte e en 740 så e eg solgt;) knall bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOrDeMan Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Mye kommer det på i lakk/tynner til en hel bil? kommer helt ann på hvordan bil du skal lakkere, tett farge eller metallic, kun utvendig eller innvendig også osv.. Så er det forkjellige priser på de forkjellige merkene.. Lakken til min bil kosta rundt 10000 kr..(740 innvendig og utvendig) Men jeg har brukt, 3 forkjellige tettfarger, en metallic farge pluss en transparang base iblandet svak grønn perlemor.. pluss klarlakken til slutt som definetivt va det dyreste.. Regn me 5000 kr i materialer når du skal lakke en bil utvendig.. ala 740 størrelse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo stine Skrevet April 2, 2007 Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Eg blir imponert over det hær:) like å se jente som driv me lakkering:) e alt før få etter mi meining..:) Og itelleg når prosjekte e en 740 så e eg solgt;) knall bra takk skal du ha! er vel helt mer "240-jente" egentlig, 740en er bilen til en kompis. eier v70 sammen med jens (alias lockeed), samboeren min :) og ja, det er altfor få jenter i dette yrket. veit om flere som har lyst, men som tror de må har mye mer kunnskap om bil enn de egentlig må. -siden det går under kategorien "bilfag" er det mange jenter som backer ut, dessverre. Siter - volvo 240, 88 mod. er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 det kan se bra ut på bildene.. men hvordan ble det EGENTLIG!? Ble det helt støvfritt!? noen sig!? ble det nyanse forsjeller? gjennomsiktig lakk? ugjevnheter? Eller ble det faktisk BRA? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg