Gå til innhold

Da har dama lakka en 740 :) bilder

Ranger emnet


nnnneh

Anbefalte innlegg

Imponerende jobba. Har lakka sjøl, så vet hvor lett det IKKE er. Thumbs up. ;)

 

hehe.. takk. er litt rart det der, for når man står og ser på en som lakkerer ser det så innmari enkelt ut. -og når man prøver selv første gang, så oppdager man at det kanskje ikke var så enkelt allikevell ;)

-stine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.. takk. er litt rart det der, for når man står og ser på en som lakkerer ser det så innmari enkelt ut. -og når man prøver selv første gang, så oppdager man at det kanskje ikke var så enkelt allikevell ;)

-stine

 

Tja, jeg syntes faktisk det var lett, i min gode tro seff. Først etterpå man så alle skavankene, hehe(som jo nettop er bevise på at det ikke var lett). Men det var faktisk en dritmoro erfaring.

No subsitute for cubic inches !

Prosjekttråd :Granada 351RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg syntes faktisk det var lett, i min gode tro seff. Først etterpå man så alle skavankene, hehe(som jo nettop er bevise på at det ikke var lett). Men det var faktisk en dritmoro erfaring.

ja, når du går derifra pleier det somregel se veldig bra ut.

derfor det er så skummelt å komme tilbake når boksen er ferdig på tørk. ;)

jeg fikk et kjempesig på ene fremskjermen. såg det ikke før jeg skulle montere den på..

men det er kjempegøy! er jo derfor jeg jobber med det. men du skal ha litt sans for smådetaljer for å gjøre det bra innenfor lakkering vil jeg tro.

- volvo 240, 88 mod.

er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Mye kommer det på i lakk/tynner til en hel bil?

 

 

kommer helt ann på hvordan bil du skal lakkere, tett farge eller metallic, kun utvendig eller innvendig også osv.. Så er det forkjellige priser på de forkjellige merkene.. Lakken til min bil kosta rundt 10000 kr..(740 innvendig og utvendig) Men jeg har brukt, 3 forkjellige tettfarger, en metallic farge pluss en transparang base iblandet svak grønn perlemor.. pluss klarlakken til slutt som definetivt va det dyreste.. Regn me 5000 kr i materialer når du skal lakke en bil utvendig.. ala 740 størrelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg blir imponert over det hær:) like å se jente som driv me lakkering:) e alt før få etter mi meining..:) Og itelleg når prosjekte e en 740 så e eg solgt;) knall bra

 

takk skal du ha!

er vel helt mer "240-jente" egentlig, 740en er bilen til en kompis. eier v70 sammen med jens (alias lockeed), samboeren min :)

og ja, det er altfor få jenter i dette yrket.

veit om flere som har lyst, men som tror de må har mye mer kunnskap om bil enn de egentlig må. -siden det går under kategorien "bilfag" er det mange jenter som backer ut, dessverre.

- volvo 240, 88 mod.

er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår