Gå til innhold

Da har dama lakka en 740 :) bilder

Ranger emnet


nnnneh

Anbefalte innlegg

det kan se bra ut på bildene.. men hvordan ble det EGENTLIG!?

 

Ble det helt støvfritt!? noen sig!? ble det nyanse forsjeller? gjennomsiktig lakk? ugjevnheter?

 

Eller ble det faktisk BRA?

 

humm.. en skeptiker.. det liker jeg ;)

nei, bilen blei ikke strøken. hele prosessen blei gjort på en helg, så helt 100% blei det desverre ikke.

men det skal i den sammenheng sies at det var min første hellakkering av bil.

støv blir det stort sett alltid, men det er polert bort.

fikk noen små sig i fylleren, fordi jeg blanda for tyntflytende.

blei også litt struktur, populært kalt appelsinhud, oppover b-stolpen, men det skal taes oppigjen før sommeren, på min rekning.

men alt i alt blei bilen bra, ja.

men sånn av nyfikenhet, hvorfor så skeptisk?

- volvo 240, 88 mod.

er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kor mykje vart dette gjort for? Heillakkering av heile greia? Og kor mykje vil det koste å få nokre delar, som front- og bak-fangar, lepper?

 

Elles pent arbeid Stine, jentene uti Vik er populære nok som det er, men du set ein ny takhøgde med lakkeringa di.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke skeptisk bare lurer. fordi bilder på avstand somd ette kan jo alt se perfekt ut:)

 

derfor jeg lurte.. skal foreta min første hellakkering av bilen i metallic til neste uke:) det kan bli spennende.

 

joa, men jeg gidder ikke legge ut en "skrytetråd" over alt som ikke gikk så veldig bra.

 

metallic tror jeg kan bli artugt, veit egentlig ikke så mye om det. hittil har jeg stort sett bare sprøyta tett farge, iom at jeg lakkerer buss, men du får ha lykke til, og sleng ut noen bilder når du er ferdig ;)

- volvo 240, 88 mod.

er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor mykje vart dette gjort for? Heillakkering av heile greia? Og kor mykje vil det koste å få nokre delar, som front- og bak-fangar, lepper?

 

Elles pent arbeid Stine, jentene uti Vik er populære nok som det er, men du set ein ny takhøgde med lakkeringa di.

 

 

dette blei gjort for en kompis, for en kompispris ;)

 

-og takktakk :D

- volvo 240, 88 mod.

er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor mykje vart dette gjort for? Heillakkering av heile greia? Og kor mykje vil det koste å få nokre delar, som front- og bak-fangar, lepper?

 

Elles pent arbeid Stine, jentene uti Vik er populære nok som det er, men du set ein ny takhøgde med lakkeringa di.

 

"jentene uti vik??"

Pent!

 

Skal lakkere motorrommet på 740n min om litt! Nå har ikke jeg lakket mere enn mopedene mine med boks, så tør ikke mer enn motorrom...

 

Skal prøve meg litt frem på et gammalt panser eller fangere først tenker jeg! Klarlakken er vell det værste?

 

klarlakken er vel ikke det verste tror jeg.

Glasurit sin klarlakk er i allefall helt suveren!

- volvo 240, 88 mod.

er kanskje gammel og rusjen, men jeg er GLAD i bilen min jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår