kentiver Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Når jeg kjøpte bilen min, så funket 2 av di trådene i bakvinduet, men når jeg sotet bakruten så forsvant ene "pluggen" som man fester på vinduet, denne kan jeg vel skaffe på skrotern, lett og koble på? Lurte også på om det går an å fikse trådene slik at alle virker igjen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg har hørt at det finnes en slags stift som du "streker" over trådene med som gjør at de blir "hele" igjen, men jeg vet ikke om det er fakta. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg har hørt at det finnes en slags stift som du "streker" over trådene med som gjør at de blir "hele" igjen, men jeg vet ikke om det er fakta. Det finnes, er et slags "strømførende" lim som man stryker på der det er brudd.. Men kanskje like lettvint å skaffe ei anna rute? Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
richars_87 Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 det går ikke ann og fikse sånnt da må du ha deg ny bakrute:) Siter http://www.bilforumet.no/golf-ii/221916-har-jeg-endelig-vendt.html#post2473931 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Pokkers, noen som har en som funker?=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Kjeder meg, så jeg ser gjennom eldre poster. Se Her.. Kansje det funker.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenwood Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 du får en slags "penn" met et strømførende stoff som du har på der bruddet i trådene er..funker helt fint det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 clas ohlson har ein maling som er strømførande og er beregna på varmetråder. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hmm, gode forslag her;) Men må først skaffe di "festene" til vinduet der man kobler på strømmen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hva slags bil har du? Om du har en "vanlig" bil, så er det kanskje like greit å bare bytte hele bakruta.. Er jo fort gjort som regel. Hvis ikke, finnes det som nevnt over, et strømførende lim man kan stryke på. Funker visst som faen! Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 87 Mod Golf 2. Koster vel en del for en bakrute da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 87 Mod Golf 2. Koster vel en del for en bakrute da? Mellom 3-500.- på skroten for en brukt en.. Tar 10-15min å sette inn... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Golf 2 bakruter ligger vel og slenger nesten over alt ;) Tror det skal være greit å få tak i en brukt. Og den er kjapp å bytte ;) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Det ER mulig å reparere trådene i oppvarmede ruter. (Går ikke på front vinduer). Vi har slikt 'verktøy' på jobb. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentiver Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Plagdes veldi med å sette inn bakruta etter at jeg sotet den:P:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg