rennfahrer Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 tror dette er kortversjonen av denne tråden! ser ut til å bli bra dette da! jenvey throttlebodies 40mm selges! adaptere for g60bremser til golf mk1 selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Ser jo bra ut det her, LET er fin motor og Omega er fin bil..:D Skal følge med videre jeg hvertfall! Men, er det bare meg eller lager du en ny prosjekttråd hver gang noen mener noe negativt? Vet at du hadde en annen tråd om en tidligere Omega, men jeg husker også å ha lest en annen tråd om denne bilen her også.. Var en liten diskusjon om hva som var best av LET og en annen motor ved bytting av innmat osv.. Du hadde vel endel forskjellige tråder om den gamle bilen din også? Gjør ikke meg noe altså, vil bare finne ut om det er sånn eller om jeg roter fælt? :popcorn hmm.. Den gammle ble slettet pga, Admin her hater meg :doh Dette er en helt ny bil. Et helt nytt prosjekt som blir litt grovere av typen. Så blir det kansje litt :race om noen år Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Etter å ha fulgt med på den tidligere Omegatråden din, føler jeg meg sikker på at dette kommer til å bli en meget bra bil når den er klar for veien :) Har troa på dette, kjør på! o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Etter å ha fulgt med på den tidligere Omegatråden din, føler jeg meg sikker på at dette kommer til å bli en meget bra bil når den er klar for veien :) Har troa på dette, kjør på! Tusen takk skal du ha, Godt og få høre slikt. Sæther'n Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hahaha for ett drøyt prosjekt :D Opel ftw? ja får vell si det :P Har lyst til å se denne ferdig ja på banen irl :) Hvor lenge er det til motoren er i hus? Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hahaha for ett drøyt prosjekt :D Opel ftw? ja får vell si det :P Har lyst til å se denne ferdig ja på banen irl :) Hvor lenge er det til motoren er i hus? Lykke til videre! Motor er vel i hus om noen måneder tenker jeg meg. Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Ja som dere ser ligger det rust under de dobble platene, Så da har vi til slutt skjært ut alt av de gamle platene og festene alt av rust skal vekk! Alt av asfaltmattene i bagasjen er borte, Demontere bensintanken, og litt inntriør ved bakruta, å har begynnt og sveise igjen tanklokket, Jeg har begynnt og skrape vekk tectyl asfalt mattene inni hjulhusene , ( NOE som tar svært lang tid, hvis man vil beholde den orginale grunning som er der, Noen som veit om jeg kan kjøpe tårn til omega B bak? Hadde kansje vært best, etter min mening, Det var en helgs arbeid, synes vi fikk gjort endel , men en ting er helt sikkert, Dette kommer til og ta lang tid, men hey har god tid,,,,:blunk: Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Demonterte bensin tank og pumpe. Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Har fått lekt litt med Sika Pistolen min på bakfangern også, Og montert Steinmetz bakfangern ;) Nice kommer det til og bli. Rommet begynner også og bli ganske fullt med Opel deler som dere ser Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 ser bra ut det her Sæther. hvor mye regner du med at bilen veier når du er ferdig med karosseriet? -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Håper på og få slanket den opp mot 300kg. Så 1200kg. Cirkus, Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Med de felga der blir det vel lastebil aksling bak:m'm: :roll: Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hehe ;) Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 C20LET Da har jeg funnet meg den mest perfekte c20let jeg kan, takk for tipset Bent! Motoren har gått 145 000km, Helt kopmplett med: * Coscast topp * 145oomil * downpipe * kylare med slangar * IC med trycklsangar * styrbox/härva/LMM * Start/generator * koppling * servopump * Ac kompressor Orginalt og pent, Motoren befinner seg lang inne på vidda hos søta bror så det blir med stor sansynlighet road trip til helga. Hvis ikke gammle eier finner på en metode og sende. Men ihvertfall er super fornøyd! Akkurat hva jeg var ute etter, Hadde hatt reg reim skift og vannpumpe, på 14000km Alle papirer var i orden. Og Komp, test fulge også med, motor var i veldigt god stand, og det er ikke KS topp, så da slipper jeg og sende den inn til protrim til forsterkning, Orginale smidde mhale stempler, uff helt perfekt , jeg er i himmelen. Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 detta blir bra sæthern;). når blir det tur sverige da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg