Gå til innhold

Sæther Racing: Omega Sedan -94 LET

Ranger emnet


Sæther Racing

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Også har jeg bestemt meg for vilken type farge jeg skal ha på bilen,

 

Imperial green pearl. Lakk-koden er 36L

 

 

 

 

 

 

 

Den kommer til og få denne fargen disse bilen hadde,7092256.jpg det er demobilen fra geneve men har sikkert samme farge den, også.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

 

For og klare og finnasiere, en omega b med c20let og coilovers, bygge en omega med akkurat det utsendet jeg er ute etter og kraft nok til og kjøre fra det meste.

 

Og en ville egentligt ikke begynne og dra ut ting og tang "herpe" den skjønner du, den gammle bilen hadde vært i familen i mange år, så den var fin slik den var. Hvis det ga deg et bedre svar? hehe

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta det på pm hvis det er så viktig da???

 

Blir bra med lotus omega fargen;) blir det å teste å lakkere innvendig først da?

er ikke så mye igjen på baken nå:) he he .. litt sveising.

får prøve å gjøre litt til helga da, etter sverige tur seff;)

 

;) jepp innvendigt først

 

Og gidder ikke og ta noe på pm. Har på prosjekt forumet og Omega forumet, what eva, who gives a shit,

 

Synes det er morsomt med tilbake meldinger når jeg vier halve livet mitt og alle pengene mine til en gammel opel. smart??NEI , fornuftigt? NEI. Liker jeg jeg det, JA,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får se, driver og skjærer ut alt unødvendigt stålplater osv,

 

 

Men uansett

 

var en tur i sverige i helga , hentet motor c20let, men motoren ble tatt av tollen og prosjektet har tatt kvelden pga staten.

 

mister vel motor , pluss heftigt bot, så har vel tapt litt over 30 tusen på dette, så prosjektet er vel avsluttet.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår