Gå til innhold

Forskjellen mellom Pioneer og Pioneer Premier?

Ranger emnet


Dammed

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det ikke forskjell på Amerikansk og Europeisk 8600 da? Mener at det samme gjelder 9600. Europeisk 9600 = amerikansk 960 mens amerikansk 9600 er dårligere. Altså mindre funksjoner.

 

Jepp, det jeg sa :) 8600 mangler de viktigste egenskapene som er grunnen til å kjøpe spilleren. Ble rimelig skuffa når jeg fikk 8600 og den manglet "pro-mode"..

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, så kommer spørsmålet, hva faen er vitsen med å kjøpe en ikke-Premier? :)

 

Premier-modellene koster som tidligere påpekt bare en knapp hundrings mer.

Betviler at Pioneer i norge reparerer disse, f.eks. Når noen skal gå til inkjøp av en slik spiller, er det vel også kanskje greit at vedkommende kjøper den av noen som virkelig kan disse spillerene også.. Ingen vits i å bruke disse ekstra pengene, hvis man famler i blinde når det gjelde innstillingene.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer norge reparer nok disse og, spiller ingen rolle hvor du kjøpte varen, garantien gjelder som oftest i alle land. Slik var det når jeg kjøpte seiko klokke i Tyskland.

 

Men er jo bare å sende en mail til pioneer norge. ;)

Ikke for å være kjepphøy, men jeg tror faktisk jeg vet mere om dette en det du gjør. Disse Premieer produktene er ikke tillat solgt i Europa. Så da går det nok dårlig du.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer norge reparer nok disse og, spiller ingen rolle hvor du kjøpte varen, garantien gjelder som oftest i alle land. Slik var det når jeg kjøpte seiko klokke i Tyskland.

 

Men er jo bare å sende en mail til pioneer norge. ;)

 

Nei du blir nok skuffet der. USA er ikke et EU land, da gjelder ikke de reglene for USA og garantier.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kjepphøy, men jeg tror faktisk jeg vet mere om dette en det du gjør. Disse Premieer produktene er ikke tillat solgt i Europa. Så da går det nok dårlig du.

 

Ikke tillatt er tull. Garantien derimot er kun gyldig i USA. De som importerer til Norge må altså fikse opp selv, slik vi gjør.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tillatt er tull. Garantien derimot er kun gyldig i USA. De som importerer til Norge må altså fikse opp selv, slik vi gjør.

 

Etter hva jeg er blitt informert om. er alle som selger elektronikk i Europa pliktig til å bruke loddetinn uten bly, for å bli CE godkjendte. Mulig jeg tar feil, men er 99,9 % sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye sparer man på å kjøpe 8600 fra usa da? når verken dsp eller radio er som den skal være,så bør den jo koste langt under halvparten?

hvorfor ikke få fks audio-art til å gi deg er godt tilbud på spilleren ink.justering av lyden når du har montert den,så du virkelig får glede av denne "maskinen"....

Cosworth,the search for power.

 

 

prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel når man får en DEH-P9800BT ferdig importert i norge, medregnet frakt, til 3950kr og den spilleren koster f.eks. 7000kr+frakt hos bilradiospes.no.

 

Og når man sparer ca 50% på all stereo så vil det si at det bilstereo som koster ca 50.000kr i norge får du for 25.000kr i statene...

 

Og når man ikke har en fast jobb, men man studerer så er 25.000kr veldig mye, og da bryr man seg ikke så veldig mye at man ikke fremmer det norske næringsliv. ;)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår