Gå til innhold

Forskjellen mellom Pioneer og Pioneer Premier?

Ranger emnet


Dammed

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvor mye sparer man på å kjøpe 8600 fra usa da? når verken dsp eller radio er som den skal være,så bør den jo koste langt under halvparten?

hvorfor ikke få fks audio-art til å gi deg er godt tilbud på spilleren ink.justering av lyden når du har montert den,så du virkelig får glede av denne "maskinen"....

 

Jeg betalte 300 dollar pluss frakt for min 860 som har fullgod dsp. Bare radiodelen som ikke er samme. Men må innrømme at den savner jeg av og til. Den er verd mer enn man først tror ;)

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye sparer man på å kjøpe 8600 fra usa da? når verken dsp eller radio er som den skal være,så bør den jo koste langt under halvparten?

hvorfor ikke få fks audio-art til å gi deg er godt tilbud på spilleren ink.justering av lyden når du har montert den,så du virkelig får glede av denne "maskinen"....

 

Som Hifonic påpeker, er hva 8600 koster i USA, uvesentlig, for man bør/kan heller kjøpe Premier-utgaven 860 (10 dollar mer) og få ALT den europeiske modellen har - kun med unntak av full RDS-radio.

 

Som en sidenotis, så spiller det garantimessig ingen rolle hvorvidt du har Premier eller Pioneer så lenge den er kjøpt i USA - i Norge er du fucked uansett. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja selvsagt, men man får uansett ikke mer enn ca 10%. I alle fall dem jeg har sjekka....

 

 

Merkelig at jeg har fått ca. 25% rabatt på det meste da og 50% på forsterkerne som var demobrukt av forhandler, men solgt med full garanti. Og jeg har ikke brukt over 15000 ihvertfall.

#1985 Opel Rekord 2.2i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, skal ikke legge ut forskjellige navn til butikker men dem jeg sjekka var seriøse butikker.

 

Men det som er også til å tenke på er at jeg vil ha bestemte bass elementer o.l. ikke nødvendigvis bare bra lyd. Er noe overflatisk på det. Og da er ikke så mange butikker intr. for da må de skaffe de elemntene ved siden, men skal selvsagt sjekke litt til.

 

Det som hadde vært konge er jo å få en grov rabbat på 50%-75% mot at jeg reklamerer for butikken. F.eks stor sticker på hver side av bilen med butikkens navn. Kommer til å ha en Celica T23. Så er ikke snakk om to førr eller noe sånt. :P Men må sende mail til diverse butikker før jeg bestiller, for å se hvordan det ligger an. ;)

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte på fort knox (drammen) han som svarte meg der, sa at pioneer-p88rs ikke er en high-end spiller i usa, noe som den er i norge og at "premier" ofte MANGLER mange av de viktigste funksjonene... Han trudde ikke jeg hadde tidskomp osv på min premier, men der dreit han jo på leggen... så jeg veit ikke om det var så mye vettugt i det han sa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som hadde vært konge er jo å få en grov rabbat på 50%-75% mot at jeg reklamerer for butikken. F.eks stor sticker på hver side av bilen med butikkens navn. Kommer til å ha en Celica T23. Så er ikke snakk om to førr eller noe sånt. :P Men må sende mail til diverse butikker før jeg bestiller, for å se hvordan det ligger an. ;)

 

haha.. lykke til

 

50-75% rabbat mot å kjøre med sticker.. ler så jeg griner..

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte på fort knox (drammen) han som svarte meg der, sa at pioneer-p88rs ikke er en high-end spiller i usa, noe som den er i norge og at "premier" ofte MANGLER mange av de viktigste funksjonene... Han trudde ikke jeg hadde tidskomp osv på min premier, men der dreit han jo på leggen... så jeg veit ikke om det var så mye vettugt i det han sa!

 

kanskje fyren gir beng i produkter han ikke har mulighet til å selge?

 

du for dra på polet og spørre hvor mange hester det er i en corvette.. forventer du et vettugt svar er jo det din feil :D

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje fyren gir beng i produkter han ikke har mulighet til å selge?

 

du for dra på polet og spørre hvor mange hester det er i en corvette.. forventer du et vettugt svar er jo det din feil :D

 

Kanskje det da er litt idiotisk å uttale seg? Jeg prøver ikke å forklare noen hvordan utskillingssytemet i et colatomkjernejallaverk fungerer om jeg ikke vet noe om det og ikke bryr meg om det :D

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje fyren gir beng i produkter han ikke har mulighet til å selge?

 

du for dra på polet og spørre hvor mange hester det er i en corvette.. forventer du et vettugt svar er jo det din feil :D

 

Det var vel sånn ca det dummeste jeg har hørt... Dette var på gatebil i lilestrøm, og da hadde de en utstilling med bla.a p88rs! Denne hadde hvitt lys og jeg lurte på hvordan jeg fikk byttet til det, fra blått. Da sa han at dette ikke var mulig også begynte han å preike om at premier var en billig versjon osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry, men jeg forstår ikke hva du mener? de hadde pioneer p88rs i utstilling og du lurte på hvordan få byttet lys på en premier p88rs?

 

eller hva? hvordan kom han ellers inn på premier som han ikke har lov til å selge i norge alikevell?

 

er jo ganske lett å dra en konkulusjon at du ikke er en potensiell kunde og bare bruker opp verdifull tid for forhandleren når du kommer å spør om ting til en premier..

kjøp billig fra usa (eller web) men forvent ikke samme service som om du kjøper den i butikk i norge.

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår