Gå til innhold

Lang nedetid

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror jeg fikk ny sms/e-post/telefon/brevdue/telex/telefax/telegraf/røyksignal rekord de siste dagene. Vi har gjort noen småforandringer nå som skal hindre at det kræsjer ved høy load inntil videre. Så får vi se om det funker :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG, nettavisen, dagbladet etc etc etc er jo gratis da.. de er jo skjelden eller aldri "nede" .. så hvorfor skulle bilforumet være det selvom det er gratis?

 

føler at dette er litt kritikkverdig egentlig. selvom de sidene jeg er gjennomsyra av reklame og har et helt annet formål, så ligger det noe i det synes jeg da!

 

personlig så plager det meg ikke at denne siden er nede! da kvaliteten har sunket litt!. eller går vel i bølgedaler kvaliteten!

 

at siden er utilgjengelig ca 2T hver natt for backup er jo i og for seg forståelig. regner da med at det blir tatt fullbackup og ikke kun database backup!

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG, nettavisen, dagbladet etc etc etc er jo gratis da.. de er jo skjelden eller aldri "nede" .. så hvorfor skulle bilforumet være det selvom det er gratis?

 

føler at dette er litt kritikkverdig egentlig. selvom de sidene jeg er gjennomsyra av reklame og har et helt annet formål, så ligger det noe i det synes jeg da!

 

personlig så plager det meg ikke at denne siden er nede! da kvaliteten har sunket litt!. eller går vel i bølgedaler kvaliteten!

 

at siden er utilgjengelig ca 2T hver natt for backup er jo i og for seg forståelig. regner da med at det blir tatt fullbackup og ikke kun database backup!

 

 

synes det er galt og kritisere forumet når de som administrerer det gjør dette gratis og av fri vilje...

 

du kan jo høre om du får vervet deg som admin hvis du tror at forumet kan bli så mye bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er galt og kritisere forumet når de som administrerer det gjør dette gratis og av fri vilje...

 

du kan jo høre om du får vervet deg som admin hvis du tror at forumet kan bli så mye bedre...

 

 

Hvem har sagt de gjør det gratis?

I følge admin så tjener de gode penger på annonser rundt på denne siden..

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt!....

 

:deng

 

Som storforbruker og innehaver av den største tråden på BF, med besøk av ekstermt masse nyskjerrige mennesker, så må jeg jo si at det er trist, leit,dumt og håpeløst at det skal være nede-tid overhode...kan til nød godta backup tiden 4-6 ....men kunne vært det forruten...

 

Vil vel si at det var en markant økning på besøk på alle andre forum i helgen...

 

Så vil BF admins leve opp til å være norges største bil forum....ja da er det på tide med skjerpings og ikke minst innformasjon om at ...Da og da stenger vi for rep-div service...

 

MVH Bead.....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes godt man kan kritisere forumet selv om det er gratis. Vi jobber som vi har sagt 100000 x før med å utbedre det men det er ikke bare å knipse i fingerne så funker det :)

 

Akuratt nå venter vi på Banetele skal koble opp egen linje til oss og det har tatt litt tid.

 

Vi gir stort sett alltid beskjed ved service osv men ikke når vi får uventet nedetid. Det er litt derfor det kalles uventet :D

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG, nettavisen, dagbladet etc etc etc er jo gratis da.. de er jo skjelden eller aldri "nede" .. så hvorfor skulle bilforumet være det selvom det er gratis?

 

føler at dette er litt kritikkverdig egentlig. selvom de sidene jeg er gjennomsyra av reklame og har et helt annet formål, så ligger det noe i det synes jeg da!

 

personlig så plager det meg ikke at denne siden er nede! da kvaliteten har sunket litt!. eller går vel i bølgedaler kvaliteten!

 

at siden er utilgjengelig ca 2T hver natt for backup er jo i og for seg forståelig. regner da med at det blir tatt fullbackup og ikke kun database backup!

 

Hyggelig at du setter oss opp i mot VG og Dagbladet :D

Men husk at forumet ble startet på et promperom uten noe penger, og ikke av et firma som allerede hadde masse penger fra før og kunne kjøpe inn servere og duppeditter herfra til månen.

Økonomien til forumet er sakte, men sikkert på vei oppover, dette er hyggelig for dere, og oss.

i mellomtiden er det bare å ta tia til hjelp...vi gjør det vi kan for å holde bilnorge litt mer samlet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var litt kjedelig på PCen uten BF, men det gikk.. fikk f.eks. laga meg hylle/skap til modellbilen mine som jeg hadde tenkt å gjøre lenge :D

 

Til dere som sier at BF er nede mye må slutte å klage, er medlem av flere forum og noen gange er også disse ned.. noen er også ned hver helge grunnt vedlikehold, service, for opptatt etc. så dette er ikke bare et BF forum problem.

 

BF er og blir det beste norsk forumet når deg gjelder biler, så å klage på admin er bare tull, ADMIN gjør en god jobb og det skal de ha skryt av.

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår