Hot Rod Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jeg skal bruke BMW 5-serie felger på rodden. Felgene har boltmønster 5x120mm og spindler foran (Chevrolet) og bak (Jaguar) har tomme-boltmønster som i mm tilsvarer 5x120,6mm. Bør jeg bruke såkalt flytende kon-muttrer på denne kombinasjonen, eller er forskjellen så liten at boltene tåler det lille bendet som blir? Jeg har dreid senter ringer med spacere som gjør at felgene passer perfekt ellers. Selv om jeg bygger rod liker jeg det "europeiske" felg designet bedre enn billett felgene fra USA. Og alle med rod kjører jo med de. Dessuten koster billett felgene skjorta i forhold til pent brukte BMW felger som jeg høyglanspolerer selv. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 0,6mm forskjell burde vel gå, toleransene er vel såpass store, vil jeg tro. Ellers vil slingrebolter gjøre susen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Slingrebolter gjør det der helt uproblematisk, men husk korrekt senterring! Appropos det, så kan du få kjøpe mine slingrebolter for halv pris, 35,- / stk. Har 20 stk. B12x1,50. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Problemet er at det er ikke bolter, det er muttrer. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Det finnes vel slingremuttrer og såvidt jeg vet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Jepp, det finnes slingremuttre her: Martins, bilde nr 14. Stiv pris på slingre-muttre/bolter.. 50,- / stk. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg