Gå til innhold

fjelling: 1982 242-242 sugis (m/filmsnutt)

Ranger emnet


fjelling

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takker for all ros!

 

240ralley: Jeg kjenner ikke jahrman selv men han er jo godt kjent i rallymiljø, så han veit hva han driver med. ikke mange som kjører med 240turbo i rally slik som han. Er vist håpløst å kjøre med, men artig.

 

Liker felgene jeg også men de er ikke strøkne så jeg får se om de blir lakert snart. Har 205/50/15 på de å det blei egentlig deilig å kjøre med.

 

Får se om det kanskje blir litt senking i sommer. Kanskje ta en runde ellerno.

Hilsen Jonas.

 

1983Volvo 244glt(solgt)

1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

240ralley: kikket på 242'n din. lekker bil!

så du hadde helt like setetrekk som meg, elsker de.

hvilken innpress har du på revolution felgene? så du hadde 7*15 du også, men syns kanten var så liten.

Hilsen Jonas.

 

1983Volvo 244glt(solgt)

1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har kommet over sideblinklys av den gamle typen som jeg har i hvit?

 

Finnes dessverre ikke.. Så jeg tok å sota mine bare, passa med svarte på min bil.. :)

 

Ellers er din nyyydelig. Helt rein og fin som den skal være.. Og den motoren :)

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ekren: siden alt annet er i crom så gidder jeg ikke det. setter det på hvis jeg finner alle andre lister i sort også, ikke lett til en 2'dørs. har en original GLT også så det er litt tøff kontrast mellom dem.

 

ZyreX: hmm... var det jeg trodde. fint på din, men tror ikke sotede blir pent på min. har en utgave av volvostikka hvor det er bilde av en hvit en, men veit ikke hvor den kommer ifra.

takk skal du ha.

 

et bilde av bilen i en gammel rånestuk hehe... ny grill med gammelt panser:

Bilde013.jpg

 

bilde ifra ål-treff i fjord, var hverfall noe interesse for bilen:

242npl3.jpg

 

bilde av gamle sliteren med jallapynting. B21a:

IMG_0203.jpg

Hilsen Jonas.

 

1983Volvo 244glt(solgt)

1982Volvo 242Sugis http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=158767&highlight=sugis

1996Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår