Gå til innhold

soNiXx: Nissan N15 Almera "R33 Look"

Ranger emnet


soNiXx

Anbefalte innlegg

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja. Phase 2 lyktene er mye penere, spør du meg. Jeg har sett noen muligheter til og "lage" noen egene lykter selv nå..

 

Planen da er og få tak i et par med Phase 1 baklykter (de gamle). Ta ut alt av innmat rundt glasset og lage noe selv. (Alt det røde glasset, speilet, og refleksene).

 

Deretter sette inn LED pærer, eventuelt røde pærer, og bruke rundt PVC rør ellernoe lignende og lede lyset ut til.. Så kanskje lakkere runde områder, så de ligner skyline baklyktene, eventuelt kun sote glasset innvendig og lakkere listene rundt.

 

Er mange muligheter, så skal prøve meg litt frem. Hadde vært moro og kunne lage noe tøft, som ikke krever for mye penger (mest tid), og se at det duger :-)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Phase 2 lyktene er mye penere, spør du meg. Jeg har sett noen muligheter til og "lage" noen egene lykter selv nå..

 

Planen da er og få tak i et par med Phase 1 baklykter (de gamle). Ta ut alt av innmat rundt glasset og lage noe selv. (Alt det røde glasset, speilet, og refleksene).

 

Deretter sette inn LED pærer, eventuelt røde pærer, og bruke rundt PVC rør ellernoe lignende og lede lyset ut til.. Så kanskje lakkere runde områder, så de ligner skyline baklyktene, eventuelt kun sote glasset innvendig og lakkere listene rundt.

 

Er mange muligheter, så skal prøve meg litt frem. Hadde vært moro og kunne lage noe tøft, som ikke krever for mye penger (mest tid), og se at det duger :-)

 

Du VÅGER ikke og gjøre dette uten og lage en tutorial og legge den ut her! :D

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg skal dele med meg :-) hehe.

 

Skal inn til huggern i morgen og se etter deler.. finner jeg to baklyket i god kaliber starter jeg allerede til helgen.

 

Bare så det er klart, blir ikke dette noen lexus style lykter. Det har jeg sett nok av, og nok er nok da mesteparten av det ikke ser ut i det heletatt.

 

Bare jeg får starta så skal jeg ta bilder underveis, og lage en liten howto, etc :-)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørnar din fisse!!

 

Kjører til deg når oppkjøringa er i boks. Kjører vitoen oppover, og robber deg for alt du har din fucker!

 

Jeg kommer tidlig, for jeg skal ha den girkassa din trangborra slingrefitte! :driving

 

Kanskje jeg hiver knallerten baki, så kan vi race i åkeren! :D

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men da er det ikke noe sak!

 

Kom deg på postkontoret ASAP din langbeinte gangster!. I need them delivered asap!

 

Da kan du slenge med en del varer som vi snakket om også samtidig ;) de større delene henter jeg selv.

 

If thats oK with you, din slabbedask!

 

btw, jeg MÅ få det ghetto understellet og. Må slenge bilen min lenger mot bakken ;)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger forresten Angel-eyes lyktene og grillen. Skal bytte til en NISMO sentra grill, og like angel eyes (bare med mørk bakgrunn i lyktene).

 

Så om det er en her med Almera som har lyst på ny grill & lykter, så si ifra :)

 

Har et par bilder her hvordan det ser ut med orginal front og slikt.. hjelper utrolig mye :)

 

Ligner faktisk en sentra.

 

IMG_1767.jpg

 

IMG_1768.jpg

 

IMG_1772.jpg

 

IMG_1786.jpg

 

 

For og bruke disse lyktene, må man også ha grillen, eventuelt en annen grill fra en Sentra. Orginalgrillen på almeraen er mindre, og orginal-lyktene er større.. Man må bruke sentra grillen, siden angel eyes lyktene er mindre.

 

Kom med bud! :-) eventuelt send PM!

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Takk for det :-)

 

Idag skal jeg hente den nye vinga mi. Er en VZ-R Vinge som var orginal på f.eks autech modellene til nissan.

 

Også skal jeg hente et nytt filter som jeg bestillte, og få montert grenrøret i morgen.

 

Litt og syssle med nå som snøen snart kommer.. :)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digga vingen, det så sinnsyt bra ut=) hjelper vel med nytt luft filter også, å gleder meg til å høre lyden når grenrøeret kommer på plass=) Synes det er helrått å følge med på det du gjør. Stå på Hans! Blir bare bedre å bedre detta ass.. Helt KONGE

:worshipnissan

 

 

 

 

 

- André

VW Passat 1,8T 00mod

Nissan Almera 96mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår