Gå til innhold

soNiXx: Nissan N15 Almera "R33 Look"

Ranger emnet


soNiXx

Anbefalte innlegg

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Ettersom at lakken på bilen er veldig dårlig, har jeg bestemt meg for og hellakkere bilen. Har startet og ribbe bilen for ting som står i veien for ny lakk :-)

 

Funnet frem masse interiørdetaljer som skal lakkeres, samt gått over interiøret og slikt ettersom det skal trekkes om til noe tøft..

 

Selger også unna stereoen min, så her skal vekta på bilen også forbedres.

 

Så blir det opp til Jessheim på Søndag og hente manuell girkasse :-)

 

 

Noen bilder av arbeidet fra igår.. skal få lagt noen lag med nytt glassfibervev på innsiden av fronten idag, så den er tett.

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

 

Mer updates kommer snart.. :-)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHA Døhh vi fikk da vist deg hvordan du skulle fjerne bakdekselet da ;P Så litt hjelp var vi hehe. Moralsk støtte ;)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde faen ikke annet en og stå og trøkke på den jævla mobiltelefonen din og kuke rundt om at "Sånn skarre gjørras, du tar feil, og ditt og datt. Kan du ikke laste opp den filmen du laga da, så skal vi se? :p

 

(Selvom det bare var og dra av viskern. Trengte litt musklær så gikk driten rett av ;-) )

 

Har iallefal fått gjort noe mer! :) Monterte på frontlyktene, blinkers og baklyktene (igjen), og kjørte bilen inn til Lakkereren. Var en luftig tur med dårlig isolering :)

 

Så har iallefal fått starta og matte ned bilen, lagt om til vinterdekk (Midlertidig, mens jeg lakkerer sommerfelgene), og ellers kommet igang..

 

(Beklager, kun mobil bilder!)

 

 

Ankommet lakkerer:

IMAG0105.jpg

 

IMAG0108.jpg

 

Puss Puss, så får du en SUSS! :)

 

IMAG0111.jpg

 

IMAG0112.jpg

 

IMAG0117.jpg

 

IMAG0120.jpg

 

 

 

Matter bilen med 800 tørrpapir, og går over steinsprut, riper, hakk o.l med 600. Så får vi prøve og få fyllt igjen og rettet ut noen av disse bulkene som står i her...

 

Kommet et godt stykke på vei idag. Prøve og pusse ned felga i morgen! :)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var 97% Ferdig montert av bilen, og her er bildene :-)

 

Syntes resultatet ble veldig bra, affal :-)

 

* Flushet grill

* Tatt av sidelister

* Lakkert felgene

* cleanet bakenden

* Lakkert baklykter

* Lakkert interiørdetaljer

+++

 

Fersk, fin og ny lakk. Kan ikke vaske bilen ennå, så bilen er "litt skitten" nå.. hehe

 

Kommer bedre bilder og en photoshoot når jeg får tid. :)

 

6.jpg

 

4.jpg

 

3.jpg

 

2.jpg

 

1.jpg

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble fin nå. Jeg syntes du skulle fått potten i "hullet" i bakfangeren eller bare fjernet det. Og så skulle du senket bilen mer, og kanskje fått noen større felger. Interiøret regner jeg med du skal fikse på etterhvert. Hvis du gjør det blir bilen perfekt i mine øyner:) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk for det :)

 

Interiøret skal det gjøres noe med ja. Er usikker på hva jeg skal gjøre, men blir vel og få tak i to nye sportsstoler, type justerbare bøtteseter, og trekke om alt annet.

 

Har ikke gjort så mye med bilen i det siste. blir litt mer nå fremover! :) Har montert tåkelys, det er vel det eneste :)

 

Noen fler bilder:

 

DSC_0112.jpg

 

DSC_0102.jpg

 

DSC_0041.jpg

 

Neste lønninga blir det noen nye deler som kommer på plass.. får oppdatere litt da =)

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår