JChE Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Har heller ikke sett noe aftermarket til disse...men du har ihvertfall den nyeste typen,og de er jo mye finere enn de gamle! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Ja. Phase 2 lyktene er mye penere, spør du meg. Jeg har sett noen muligheter til og "lage" noen egene lykter selv nå.. Planen da er og få tak i et par med Phase 1 baklykter (de gamle). Ta ut alt av innmat rundt glasset og lage noe selv. (Alt det røde glasset, speilet, og refleksene). Deretter sette inn LED pærer, eventuelt røde pærer, og bruke rundt PVC rør ellernoe lignende og lede lyset ut til.. Så kanskje lakkere runde områder, så de ligner skyline baklyktene, eventuelt kun sote glasset innvendig og lakkere listene rundt. Er mange muligheter, så skal prøve meg litt frem. Hadde vært moro og kunne lage noe tøft, som ikke krever for mye penger (mest tid), og se at det duger :-) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Ja. Phase 2 lyktene er mye penere, spør du meg. Jeg har sett noen muligheter til og "lage" noen egene lykter selv nå.. Planen da er og få tak i et par med Phase 1 baklykter (de gamle). Ta ut alt av innmat rundt glasset og lage noe selv. (Alt det røde glasset, speilet, og refleksene). Deretter sette inn LED pærer, eventuelt røde pærer, og bruke rundt PVC rør ellernoe lignende og lede lyset ut til.. Så kanskje lakkere runde områder, så de ligner skyline baklyktene, eventuelt kun sote glasset innvendig og lakkere listene rundt. Er mange muligheter, så skal prøve meg litt frem. Hadde vært moro og kunne lage noe tøft, som ikke krever for mye penger (mest tid), og se at det duger :-) Du VÅGER ikke og gjøre dette uten og lage en tutorial og legge den ut her! :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Klart jeg skal dele med meg :-) hehe. Skal inn til huggern i morgen og se etter deler.. finner jeg to baklyket i god kaliber starter jeg allerede til helgen. Bare så det er klart, blir ikke dette noen lexus style lykter. Det har jeg sett nok av, og nok er nok da mesteparten av det ikke ser ut i det heletatt. Bare jeg får starta så skal jeg ta bilder underveis, og lage en liten howto, etc :-) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 også fåru komme og hente de delene vi prata om,så fåru styla mye,gratis. din snik :P Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Bjørnar din fisse!! Kjører til deg når oppkjøringa er i boks. Kjører vitoen oppover, og robber deg for alt du har din fucker! Jeg kommer tidlig, for jeg skal ha den girkassa din trangborra slingrefitte! :driving Kanskje jeg hiver knallerten baki, så kan vi race i åkeren! :D Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 ja faen hiv den baki så jeg får testa. jeg har btw et sett med hele baklykter til deg da. phase1. ;) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Ja men da er det ikke noe sak! Kom deg på postkontoret ASAP din langbeinte gangster!. I need them delivered asap! Da kan du slenge med en del varer som vi snakket om også samtidig ;) de større delene henter jeg selv. If thats oK with you, din slabbedask! btw, jeg MÅ få det ghetto understellet og. Må slenge bilen min lenger mot bakken ;) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Selger forresten Angel-eyes lyktene og grillen. Skal bytte til en NISMO sentra grill, og like angel eyes (bare med mørk bakgrunn i lyktene). Så om det er en her med Almera som har lyst på ny grill & lykter, så si ifra :) Har et par bilder her hvordan det ser ut med orginal front og slikt.. hjelper utrolig mye :) Ligner faktisk en sentra. For og bruke disse lyktene, må man også ha grillen, eventuelt en annen grill fra en Sentra. Orginalgrillen på almeraen er mindre, og orginal-lyktene er større.. Man må bruke sentra grillen, siden angel eyes lyktene er mindre. Kom med bud! :-) eventuelt send PM! Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet Oktober 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 hoho. noe nytt har ankommet :) Måtte også pelle av no dekor da jeg måtte lakkere noe etter nøkkelripe. Ble ikke så værst :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Oktober 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2007 Synes den ble penere uten dekoren jeg.. :) Pen bil.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Tøff bil! :D Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Takk for det :-) Idag skal jeg hente den nye vinga mi. Er en VZ-R Vinge som var orginal på f.eks autech modellene til nissan. Også skal jeg hente et nytt filter som jeg bestillte, og få montert grenrøret i morgen. Litt og syssle med nå som snøen snart kommer.. :) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soNiXx Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Da var vinge prøvemontert Og nytt filter og nye rør er montert ;-) I morgen kommer grenrør på plass.. ;-) Beklager dårlige bilder.. skal ta noen bedre i morgen =) Siter - 04" VW Golf 5 x 98" Nissan N15 Almera x 83" Audi 80 CL x 89" VW Caravelle Coach Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Russlern Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Digga vingen, det så sinnsyt bra ut=) hjelper vel med nytt luft filter også, å gleder meg til å høre lyden når grenrøeret kommer på plass=) Synes det er helrått å følge med på det du gjør. Stå på Hans! Blir bare bedre å bedre detta ass.. Helt KONGE :worshipnissan - André Siter VW Passat 1,8T 00mod Nissan Almera 96mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg