Belia Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Har skjønt det slik at Vadis er et stilig program å ha (Er det det de bruker på Volvo?) Hvor får jeg fatt i det? Noen som har det? Siter Belia V70 D5 Summum 2005 945 LT LPG 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belia Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Har skjønt det slik at Vadis er et stilig program å ha (Er det det de bruker på Volvo?) Hvor får jeg fatt i det? Noen som har det? Fant det her: http://www.nmhm.no/hans/vadis/ Trenger jeg Login/Passord? Noen som i tilfelle har? Siter Belia V70 D5 Summum 2005 945 LT LPG 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Vadis brukte de på Volvo merkeverkstedene før. Når bruker de kun VIDA, som er et helt internettbasert program. Men Vadis funker greit til eldre volvoer. Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Belia Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Vadis brukte de på Volvo merkeverkstedene før. Når bruker de kun VIDA, som er et helt internettbasert program.Men Vadis funker greit til eldre volvoer. Som til feks en '97 940?:) Siter Belia V70 D5 Summum 2005 945 LT LPG 1997 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Fant det her: http://www.nmhm.no/hans/vadis/ Trenger jeg Login/Passord? Noen som i tilfelle har? Alt ligger på dvd imaget du laster ned frå den sida. Har sjølv prøvd det. Fungerer som fjell. 1. last ned alle 3 filene. 2. Winrar, velg alle 3 filene --- Unrar til ein plass der du finn den igjen. Du skal nå ha 1 fil som heite: Vadis 2004C(DVD), og ver på 3.8GB 3. Daemon tolls, eller brenn det på ein DVD med brenne prog 4. Instaler 5. Følg info på tekst dokumentet på sjølve DVD`n. Finn fila "vadis_install.txt" på dvd`n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Har skjønt det slik at Vadis er et stilig program å ha (Er det det de bruker på Volvo?) Hvor får jeg fatt i det? Noen som har det? jeg har volvo vadis 2005, det omhandler alle volvo modeller fra 1975-2005, 240-xc90..veldig bra program med delenr og veldig gode tegninger osv..el-koblingsskjema++ kan godt brenne og sende det til deg Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 jeg har volvo vadis 2005, det omhandler alle volvo modeller fra 1975-2005, 240-xc90..veldig bra program med delenr og veldig gode tegninger osv..el-koblingsskjema++kan godt brenne og sende det til deg Jeg fant ikke noe elskjema i min 2005c versjon? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 jeg har volvo vadis 2005, det omhandler alle volvo modeller fra 1975-2005, 240-xc90..veldig bra program med delenr og veldig gode tegninger osv..el-koblingsskjema++kan godt brenne og sende det til deg brenne og sende til meg og?:D Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 Har og vadis og mener det er 2005. elskjema er ikke på vadis men på en egen dvd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 syns æ har vært borti elskjema.. men d kan hende æ tar feil dær, blande litt m haynes osv..sorry min feil da di som vil ha kopi, kan bare sende mæ PM, så kopiere æ å sende, men må jo ha litt kroner og øre for dvdplate og frakt Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
greyhorse Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 VOLVO VADIS ,det har jeg,men brukernavn og passord har jeg ikke. I min 2005 versjon blir du bedt om å taste inn det.Noen som har peiling på hvor man finner dette? Eller om det går å bruke VADIS uten brukernavn og passord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Februar 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2007 VOLVO VADIS ,det har jeg,men brukernavn og passord har jeg ikke. I min 2005 versjon blir du bedt om å taste inn det.Noen som har peiling på hvor man finner dette? Eller om det går å bruke VADIS uten brukernavn og passord? hær e et utklipp a ei fil såm hete "vadis set up instructions.rtf" lå på cda mi. User is: sysadm Password is: NQZ5-XC3E-P8HD-A2SU Next click system configuration which allows you to create your own user name and password Enter your own user name and password. Select all information and international misc in partner group Press CREATE NEW USER and then click ok. Log back into Vadis using your own user name and password. Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Har og vadis og mener det er 2005. elskjema er ikke på vadis men på en egen dvd. Du har PM! Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTore Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Lasta ned fra den linken jeg å, Norton antivirus ble skikkelig hissig da jeg innstallerte det å fant masse bogus. PCen ble hel mongo etter install å nekta å komme seg inn på windows. Måtte formatere hele skiten etterpå. Funka ikke så jevlig bra nei vil jeg si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 hva er det egentli dere prater om her ?? Skjønner ingenting æ *?* Hva gjør dette programmet dere snakker om? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg