pajero Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Er det ikke noe tåkelys bak på golf III? Driver å pendler mye, og i dårlig vær snør alt igjen med en gang.... Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 det et tåkelys bak... på den ene siden... vist du vrir på bryteren å trekker den helt ut går det på! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 evt et hakk ut om du har spredere org. ;p Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 evt et hakk ut om du har spredere org. ;p Hvis du har orginale spredere må du trekke bryteren helt ut, 2 hakk, for å få tåkelys bak. Men da har du også tåkelys foran på samtidig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Januar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2007 Kjedelig at det ikke er mulig å ta på tåkelysa bak uten å sette på sprederne foran også, spesielt når man har klarglass og sannsynligheten for å sprekke glassa er stor i kulda.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 mine tåkelys bak har jeg aldri sett noe til .. :o de kommer aldri på :p uansett hva jeg gjør... wtf? :p lenge leve golf CL! :D Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Januar 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2007 Kjedelig at det ikke er mulig å ta på tåkelysa bak uten å sette på sprederne foran også, spesielt når man har klarglass og sannsynligheten for å sprekke glassa er stor i kulda.. Det kan være særdeles effektivt for å holde bakenforkjørende på litt avstand ja :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg