Gå til innhold

vann og olje avkjøling på b230fk turboen?

Ranger emnet


24277

Anbefalte innlegg

er litt ny på dette turbogreiene, men, er det kun wastegaten som gjør at dette er en lavtrykksturbo? så når jeg stiller opp trykket ved å montere en pysventil på slangen som går fra kompressorhuset til wg klokka, så blir på en måte denne turboen "lik" turboen som sitter på ften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt ny på dette turbogreiene, men, er det kun wastegaten som gjør at dette er en lavtrykksturbo? så når jeg stiller opp trykket ved å montere en pysventil på slangen som går fra kompressorhuset til wg klokka, så blir på en måte denne turboen "lik" turboen som sitter på ften?

 

ingen så har svare på d? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fk og ft er identiske bortsett fra at fk`n ikke har gjenger på staget og dermed ikke kan justeres opp, sett på klokke fra ft, elr du kan shimse ut den du har med ett par sprengskiver. Eller klippe slangen og montere en boostcontroller.

VOLVO The intelligent choice

----------------------------

81 Volvo 242 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår